Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2019 19:45 - Хайде и от мен:
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1809 Коментари: 16 Гласове:
51

Последна промяна: 22.09.2019 19:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
52



1. starforlife - Имам удоволствието да поздравя всички истински Българи в блога от името на Ангелина Пискова, с която се чухме преди час.
22.09.2019 19:48
Още веднъж:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
цитирай
2. elinka4 - Честит Ден на независимостта, Жоре!
22.09.2019 21:22
Нека е честит на всички ни!
Семпъл и същевременно с толкова силен заряд постинг. Поздравът в цветовете на националния ни флаг, песента, неполитизирана, неутрална, натрапчива и същевременно толкова българолюбива.
Браво!
цитирай
3. elinka4 - До анонимния от 2 и 3 коментари:
22.09.2019 21:23
Това ли е най-важното? И точно днес и под подобен постинг ли?
Бих могла да те изтрия, защото имам паролата на Жорето, но ще оставя коментарите до неговото появяване.
И не, че има значение, но плюсовете вече са 6 и слагам 7. А прочитите вече са 70.
цитирай
4. getmans1 - Брей, че голЕм проблем станало. . . в ...
22.09.2019 23:02
Брей, че голЕм проблем станало ... в интерес на истината сигурно съм първият който те прочетох ... и не ти сложих плюс, че бях нелогнат ... и къв е проблема не ми е ясно след като сигурно 90 процента от хората сами си гласуват.

Пък тоя ако толкова е принципен що пък е „аноним„ ... нещо по-укоримо от едно самогласуване ... деба и откачалките недукимясани.

ХА ДА ВИДИМ СЕГА КОЛКО ЩЕ ТЕ ЗАБОЛИ КАТО КАЖА ЧЕ НЯМА ДА ТИ ГЛАСУВАМ ... СЕГА ПОЛОЖЕНИЕТО Е ... Гласувай:80

СЕГА ОТИВАМ ДА ГЛАСУВАМ ... Гласувай:90

Гласът ви бе приет!

ДОКАЗВАМ, ЧЕ СЪМ ГЛАСУВАЛ;
ласувай:90
Гласували сте!

СЕГА СЕ ПИТАМ, ТОВА ЛИ ТРЯБВА ДА ПРАВИМ ЗАРАДИ НЯКВИ СИ НЕДУКИМЯСНИЦИ .
цитирай
5. starforlife - ~
22.09.2019 23:37
Като трети коментар в 20:26 часа, анонимен, чиито коментар се знае защо изтривам, написа:
И за 30 мин те прочетоха 30 човека, ммм? По човек на мин, а говориш, че тук има 100 човека и 1/3 на празник са онлайн, ммм?

Две минути по-късно, като четвърти коментар, който също цитирам и изтривам, същият анонимен написа:
И за 30 мин те прочетоха 30 човека, ммм? По човек на мин, а говориш, че тук има 100 човека и 1/3 на празник са онлайн, ммм?

Ама на вас все се неугажда.
Когато редовно се цитираше статистиката ми - зле.
Сега - пак зле.

А иначе - по-същественият ми отговор в рекоментара ми към Радо (getmans1).
цитирай
6. starforlife - ~ настоящ 2. elinka4
22.09.2019 23:41
И аз не знам как се получи това с поздравителния текст и националния ни флаг.
ха ха ха
Честит празник, Сърничке.
цитирай
7. starforlife - ~ настоящ 3. elinka4
22.09.2019 23:42
Както вече казах на "анонимния" - по-съществен мой рекоментар спрямо това в рекоментара ми към Радо.
цитирай
8. starforlife - ~ 4. getmans1
22.09.2019 23:45
Гледай сега, Радо...
Хората тук трябва да са достатъчно умни и дори обиграни, за да знаят, че това може да е чисто и просто провокация.
Искам да кажа, че писаното от "анонимния" може изобщо да не е истина и 5 минути след публикуването да НЕ е гласувано за постинга, а той нарочно да пуска това твърдение.
Дали е било гласувано ли?
ДА! БИЛО Е!
Не е куул, но ще го кажа прямо и отвесно, а понеже поне при такива случаи хората тук си мълчат и не изкарват Истината наяве, ето затова блога е блатото, в което се превърна през годините и нормалните все повече и повече го напускат, оставяйки предимно девиантни персонажи.

Часът на излъчване на постинга ми е 19:45
Първи логнат съблогър е Валеска (valeska) в 19:49
Тя е и първата гласувала за постинга в 19:51, а минута по-късно, в 19:52 вече е гласувала и за профила.
Няма да искам от Вал да потвърждава, но пък ще й се извиня, че съм "принуден" да опиша това, замесвайки НИК-а й и се надявам тя да разбере, че го правя в името на това да покажа на околните колко не е гот да се водят по свирката на този или онзи, особено пък подвизаващи се анонимно.
След Вал има доста доказани като реални ЛИЧНОСТИ, които са последвали примера й, но нека не споменавам други, освен да речем Валери (4udovi6teto), гласувал и за постинга, и за профила като 4-ти в 20:33 часа.
Или да кажа, че Гет (get) е 3-тият в 20:22, а 10 минути преди него е съблогърка, изрично заявила желанието си да не бъде цитирана и затова ще я премълча?
Всичко това е проверимо от хората, имащи паролата ми, а те никак не са малко (около 8 човека са). Също така логвайки се с моя НИК, нали се сещате, че не свети ли зеленото и червено палче, както и няма ли го надписа отдолу в зелено "Гласували сте!" - това ще рече, че този профил (в случая аз за себе си) НЕ Е гласувал за постинга, който е зареден с даденото логване. А и няма ли да ставам за смях пред въпросните мои най-близки Приятели тук (а паролата ми беше дадена и на такива, които изобщо не познавам реално и не са ми "приближени", но са доказали нормалността си), ако си самогласувах?

Така, че - НЕ СЕ ПОДДАВАЙТЕ НА ПРОВОКАЦИИ, ДРАГИ ЧИТАТЕЛИ.
Някои това целят и това е основната идея на "блогуването" им.
И понеже и в Реала сме пълни с такива нищонеправещи, а само вредящи елементи - затова и той, Реалът, ни е като блога.
Ни повече, ни по-малко.
цитирай
9. starforlife - И щях да забравя:
23.09.2019 00:13
Радо, Анджи предаде специални поздрави за теб и Корти.
Корти си получи поздрава отдавна в реално време - да не пропусна да предам на теб.
Наздраве.
цитирай
10. getmans1 - СТАР, преди няколко месеца по същия ...
23.09.2019 00:16
СТАР, преди няколко месеца по същия начин МелинЧЕ-то обвини Дедо Колев ... аз го засичам на 0-0-0 ( съответно, прочети -коментари-гласове) кратък постинг, прочитам, не скоментирам но гласувам ... Че като се разрази една буря, майко мила ... оказа се, че ДЕД КОЛЕВ И ТОЙ СИ Е ГЛАСУВАЛ ... Ха сега де, аз твърдя, че съм първи, ДЕД си признава, че и той си гласувал ... а, че причината може да е системна никой не мисли ...
После забелязах, че се сомокоментирах веднага след пускане на постинга а системата показва 0-0-0 или 0-1-0 ... Е, КАКВО ОТ ТОВА, за чий праз да се обяснявам.
Шкембето Рустам и другият цървул Пантич, че и други са ми правили такъв проблем а истината е, че аз не си самогласувам ... и на тия съм забелязвал гласове при 0 прочети, и какво от това ... детинско е да го правя довод, че и глупаво е.
ЗАЙБИГИ.
цитирай
11. getmans1 - . . . благодаря стар, при възможнос ...
23.09.2019 00:18
... благодаря стар, при възможнос връщаш и от мое име

starforlife написа:
Радо, Анджи предаде специални поздрави за теб и Корти.
Корти си получи поздрава отдавна в реално време - да не пропусна да предам на теб.
Наздраве.

цитирай
12. starforlife - ~ 10. getmans1
23.09.2019 00:46
Ма аз не за тях го написах бе, Радо.
Написах го за тези, които не са следили по-изкъсо изявите ми... Включително и тези на Корти като моя най-добра ученичка тук и реално най-разбираща нещата след мое височество (ха ха ха)... И тези нечели ни съблогъри не допускат такива неща, най-малкото, защото (тук сега ще припомня):
Не са чели при мен разясненията по отношение на индексирането, което припомням мнооого повърхностно сега.
Когато гласувате (или напишете коментар в определени моменти през годината)... Както това, което пиша касае и брояча на прочитите... Броячите не реагират мигновено, (како и споменах, че в определен период от годината касае и публикуването на коментарите) а с латентното време до следващото индексиране на базите.
Тоест, дадена база (да речем на посещаемостта) е индексирана в 12:00:00 часа... Следващото индексиране е в 12:15:00 (времето може да се настройва от администратора)... В 12:00:01 броячът на прочитите ще показва N на брой прочели постинга и този брой N ще се запази до 12:15:01 часа. Примерно въпросните 30 прочели като бройка. Във времето от 12:00:00 до 12:15:00 всичките X прочити НЯМА ДА СЕ ОТРАЗЯВАТ в брояча, а ще се отразят при индексирането в 12:15:00 и вече в следващия момент бройката ще се промени на N+X.
Тоест видял някой 30 прочита и наблюдава непроменящи се няколко минути и след това "скачат" на 70. 'Айдее, напомпал ги. Ами не, може да не е, а тези 40 да са прочитите за които говоря м/у двете индексирания, прибавящи се "мигновено" при последното и вече виждани от блогърите.
Същото е и с гласовете при гласуването.

Така, че дудуклюцията на някои е просто това, за което те сами звънят и се излагат в очите на мега-гига-интелигентни (ха ха ха) като моята височайша (ново ха ха ха) персона.
Ама иначе са с претенции, а аз била-охранител.


ПС: Да не говорим, че едно 80% от съблогърите не знаят какво означава "опресняване" и, ако са хептен пръчки като ТинчетоЛасова - може с часове да зяпат даден брояч и той да не помръдва, защото реално браузърът визуализира моментна информация, която е "застинала" до момента на изрично (нарочно) опресняване или извършване на динамично действие.
цитирай
13. starforlife - ~ 11. getmans1
23.09.2019 00:47
Утре ще предам.
И знаеш ли? За яд на девиантните, които не я долюбваха - Анджи има повод да черпи.
Кариерен повод.
цитирай
14. valeska - ...
23.09.2019 07:27
Да, гласувах за този пост, който ми хареса - беше първият, който видях влизайки в сайта. Красиво оформен и съдържателен пост, стига да не бъде опорочен с коментариите! Освен това, според една блогърка с много грозно поведение, наричаща себе си милейди, аз съм освен валеска, съм и тонсун, тикоев, боклук и т.н., така че смятай гласът ми за повече от един.:)))) Вие си празнувайте, други ще поработят..
цитирай
15. medium - Добро утро, Жоро-Стар! :)
23.09.2019 09:48
Отдавна не съм наминавала и малко ме е срам, че не го направих вчера, но на патерица ти честитя празника.
Виж за оформлението и не толкова умението да го направиш, а спортната "злоба" да ти дойде родолюбивата хрумка, в това съмнение не може да има. Майсторът и то с идеи си е майстор. Поздравления.
Още веднъж, честит празник на теб и четящите те.
цитирай
16. starforlife - ~
23.09.2019 11:46
~ 14. valeska
Благодаря, че се включи. Реално когато така се получава (има активно отношение към глупостта и интригантщината), тогава нещата се развиват нормално. Иначе, когато всеки си мълчи, въпросните глупост и интригантщина вземат превес и в случая това място запада.
И още веднъж ме извини, че те цитирах. Не е кул, но не е и нещо лошо и ненормално, защото който иска да не попада в евентуална такава ситуация може да се възползва от възможността да чете нелогнат, нали така?

~ 15. medium
Срам? Че защо? То не е задължително. Всеки е добре дошъл колкото и когато може и има желание. Е, когато някой влиза с рогата напред бирата вече е друга, но...
Ето тук в случая самата ти се подвеждаш и примерът показва друг частен случай на обясненото от мен.
Варненският френд Лавал те е предварил с около половин минута, но ти няма как да го разбереш.



И както казва Валеска - такива ли неща трябва да обсъждаме на подобна дата и под подобен постинг?
То това е и една от целите на тролове като злобеещия по адрес на Анджи - до отклони вниманието от същественото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589728
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031