Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.11.2019 06:32 - КАЖЕТЕ "НЕ" НА ДИАГОНАЛКАТА!
Автор: apostapostoloff Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                  НАСТАВЛЕНИЯТА НА ЕДИН МЪДРЕЦ




image

 

 

Наскоро видният български будител Иво Сиромахов, който минава за духовен наставник на нацията, ни предупреди, че не бива да носим диагоналка. Някои наричат тази джаджа кросбоди, но с каквато и завързана дума да я наречем, тя си остава една проста, селска и стилистично неприемлива диагоналка.

 

Защо трябва да се лишим от този очарователен аксесоар?! Отговор намираме в публикация на Богдан Русев в едно соросоидно издание:

 

„Преди няколко седмици трябваше да подготвя нотариално заверен превод на дипломата си за завършено висше образование, за да кандидатствам за онлайн курс за сценаристи в New York Film Academy. Този процес изискваше да разнасям физически дипломата си насам-натам, а дипломата за магистър по англицистика и американистика, издадена около 2000 г., в общия случай представлява изключително твърд паралелепипед с размери 18 х 13 х 0.5 сантиметра с ъгли, които някак си успяват да бъдат едновременно прави и остри. Най-подходящото средство за това ми се стори малката чанта на Еastpack, която си нося от време на време за подобни случаи, така че към десет сутринта влязох в офиса с малка мъжка чанта, провесена диагонално от дясното ми рамо към левия ми хълбок.

 

- Ха-ха-ха – каза колежката ми. – Ти с диагоналка ли си, бе?

 

Сега, колежката ми не е точно отгоре до долу в Prada всеки ден, но горе-долу се облича прилично, така че малко ме изненада с това отношение. Какво беше учудването ми обаче, когато всички останали в офиса (в интерес на истината не толкова много в десет сутринта) също се заеха да се подиграват на диагоналката ми с ентусиазъм, който, ако бяха приложили например към работата си, щяхме да станем агенция на годината. Няма значение момиче, момче, млади или стари, визуално ориентирани дизайнери или вербално ориентирани копирайтъри – ха-ха-ха, ти с диагоналка ли си, бе.“

 

Такива ми ти работи... Опичайте си акъла- кажете овреме „не“ на диагоналката! За да не ви имат за селяндур и постоянно да ви взимат за мезе.

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   Майтапи,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3204954
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575