Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2019 20:50 - @Монолог на Дявола@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1021 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 image



     "Джон Милтън:
Нека ти дам малко вътрешна информация за Бог. Бог обича да гледа. Той е шегаджия. Помисли малко. Той дава инстинкти на човека. Той ти дава този необикновен подарък, а после какво прави Той? Кълна се, за свое собствено забавление, за свое лично, космично удоволствие, той поставя правила в противовес. Това е шегата на всички времена.

Гледай, но не докосвай!
Докосвай, но не вкусвай! Вкусвай, но не гълтай!
И докато подскачаш от крак на крак, какво прави той? Той си скъсва задника от смях! Той е скръндза! Той е САДИСТ! Той е един жесток хазяин! Да почитам това? НИКОГА!

Кевин Ломакс: "По-добре цар в Ада, отколкото слуга в Рая", така ли беше?

Джон Милтън: Защо не? Аз съм тук още откакто цялото нещо започна.
Аз подхранвах всяко усещане, което беше вдъхнато на човека.
Аз се грижех за това, което той искаше, и никога не тръгнах да го съдя. Защо?
Защото никога не отхвърлих човека. Въпреки всичките му несъвършенства.

Аз съм почитател на човека! Аз съм хуманист! Може би последният останал хуманист! Има ли някой с акъла си, който да отрече, Кевин, че целия XX век беше мой. Целият, Кевин! Целият. Аз съм на върха, Кевин. Сега е моето време."

image








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - :-)))) утре, ще дам муз.Листа на добрата..Добра, с 1 300 линка...
30.06.2019 21:32
а,ТЯ се тръшнала да си..споделя..интимните мисли. и съклети
с.. некви..анонимни качулати!!!
и зомбирани мултитотти....
верно, тук има ли поне 3 ма наред? и на кого ли се сърдят..
стана, по комично.. и от Комикс за щастливи иди..американчета...
цитирай
2. peperutka - гледахте ли филма..
30.06.2019 21:34
Той е стар, ноо..незабравим...Ал Пачино.. най добрият, сред най добрите..
и Чарлиийз си я бива, изоообщооо мн Любимооо
потърсете го..
цитирай
3. peperutka - а сегааа...Гепихте! кажете ми, кой е тозз?? ще черпя..
30.06.2019 21:37
Последни 20 регистрирани посетителя
21:30 - dinkov
цитирай
4. peperutka - а зашоо така ..мълчаливо..туй ..Ерато08910??
30.06.2019 21:42
03.01.2017 12:51 - На erato7

Автор: dinkov Категория: Лични дневници
цитирай
5. saankii - да кажа и аз какво си мисля..днес..и защо си губя денят тук.
30.06.2019 22:22
всиччки тук сме ..наркомани/т.е.зависими/ както искате ,си го превеждайте
затова и разправии, скандали, крошета,удари под кръста , и зад врата, ще има..
казах го в предн пост...
анонимните си позволяват..терорист атаки, помпи, обиди,
което е чист садизъм, а не лежерна Психопатия...и псйхолалия..
поетите са ..нетърпими/наркомани/защото просто.поезия...всеки ден,
такова Чудо, Нямаа..
има злоба, завист, и омерзение и нетърпение към подобният, острещният
защото, на подсъзнателно ниво, ние осъзнаваме нашата незавидна съдба,
и тежкият, невъзможен Път да я преодолеем.Дрога, просто,това е дрога!
дрога и Игра за мозъка, както и да ми го
назовават и къдрят комшийките ...от Карандиля..
а, за тези, които пък, не си признават Манията и Обсесията,
положението е още по-опасно.Те са прехвърлили Реала тук..нали Вес?
точно тази Група, сигнализираме НИЕ,ДВАМАТА...нарциси..с малка буква
щото има и Мега Нарциси, естественоо, накъде без Херархия..уйичп Ваньо..
ноо..изтриха ми хубавите Постинги днес..
за "Онлайн героите", беше една мн.умна и полезна статийка..
стига толкозз ПсихоАнализи, утре, ще видим...гл.ТЕма
а, онез отвън, оффлайн ,нормалните..
гледат Театъра..Драмата, Сапунката...
Водевила...Позора, и определено, не скучаят /с нас..

всеки сам си избира Ролята в живота...
и защо си губя дните тук..щот ме гепи..мързела,за вас не знам
ЗАГУБА!! точно!! Загуба на безценен ресурс...


цитирай
6. milady - утре, ще ходя на Очен лекар и Психолог..за вас, не знам
30.06.2019 22:45
да седне Една бабка,

на 73г и кусур..да ми търси слабите места, че съм била Психопат Нарцис
е толковааа мн смешнооо и тъпооо, и ограничено..и злобно примитивно...
защото сме един дол дренки, тук/ а ТЯ , освен това и отрича..
ее, кой е тогава МегаНарцис, който ще пукне без блога, и без Първа..
била Добротворец... къде?
била Велика, талантлива - къде?
имала мъж...я пак..къде Го?
била щастлива - къде и кога ?

цял ден Я гледам тук обикаля..Лято- 28С..небе, море, чайки...мъжове..))))
аре, да поспим..и,да посънуваме ..новите римушки..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531743
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930