Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2019 07:10 - Протестирам,нали се борим за Гражданско Общество?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1956 Коментари: 21 Гласове:
6

Последна промяна: 02.07.2019 07:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      КАКВО е това, тук? ПСИХОТЕРАПИЯ на б.луди? ЛОВ на вешици.АУТОДАФЕ? 


   
     ПРАВ Е ТОТИ55...а,ВИЕ СтЕ ОФЦЕ!  И ЗАТОВА  АЗ ИМАМ  15 найсе БАНА,,
     АНОНИМНАТА ГРУПА   РЕДОВНИ ТРОЛИ ,ИГРАЯТ с МОДОВЕТЕ !! 
     ЗАТОВА ИЗТРИВАТ МЕН, А ТЕ СА на ПЪРВА..НАПОМПАНИ!!!?
     ТАКАВА ПОМИЯ, няма в НИКОЙ ДРУГ САЙТ, И НЕ МОЖЕ ДА ПРОСЪЩЕСТВУВА
     ОСВЕН ТОВА, ГРУПАТА е  СТРОГО ПРО ПУТИНСКА..И АНОНИМНА, както казах..
     ТО Е ЯСНО, и ОТ ЛУНАТА....ко  става..



    Ако ,така  се продължава с  арогантното и унизително Поведение,задкулисни игри,
    и манипулации в Платформата..ще е нужно да сигнализираме, докатоо..доо...Края.
    Тук св  вихрят Нагли и Меркантилни Особи, коите се толерират от Администрацията.
     ХАОСА поражда Скандали,помежду ни, и те ескалират..ТОВА БЛОКИРА ИДЕЯТА
    за някакво Творчество, споделяне, нежели...Дебат и дискусия..Огледайте се!!!
    НЯМА НИ ЕДИН ...СМИСЛЕН ПОСТ  на П ВА...
    а, Писането на Протести,  трабва да / и ще продължи.
     нали сме .Гражданско Общество!!? 
     какво, искаме.. да гледаме всеки ден..?
     Лъжи,клевети, обида ,измама, донос, манипулации ??
     до кога?  Кога ще се освободим от това Робство?
     
       Моля, НЕ изтривайте ИСТИНАТА! Важно е!
      Тя не може да бъде убита..Тя, ще ни спаси!
      Протестирам !!


Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта  

Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта  
  
  Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта

  Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта  

Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта  

Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта


  



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pompadurpedal - Знам. И аз обичам Путин, затова р...
02.07.2019 07:35
Знам.
И аз обичам Путин, затова редовно ги помпя.
цитирай
2. peperutka - аз,като гледам,какви постинги,
02.07.2019 07:38
съм поствала преди 2 -3 - 5 г
и,какви Дебати имаше тук..
какво е това ?тъпа селска седянка...агресивен Ъндърграунд?
или,шайка дрогирани ултраси?
даа, мисля, че това е Хибридна Тролска Атака /която е Перманентна,блокира,и
промива нашите мозъци, за да всява разкол в БГ о-во
и ТЕ се справят ..все по -"перфектно"..Тежко ни!!!
дааа, от това избягаха далече 2,5 млн българи, от МАФИЯТА,която е с РУСС.корен
тежка бг съдба...най тежката..да прогонят Елита и децата, младите на Родината!!
за да управляват една шепа..маргинали, Сиганори, и пенсионери..на измиране.
толковаа Прост и Сатанински План, нали..Гадостино? и тиси, сериозно в Майната..
цитирай
3. peperutka - спри да пишеш..идиотии..
02.07.2019 07:45
нали виждаш..какво пиша в поста..
аз НИКОГА не съм била луда,страхлива и анонимна..
не ме бъркай..повече в тази...мръсна каша..
кой ти плаща за тези..Идиотии..от заран до късен мрак?
доста съмнително, наистина...аз нямам нерви и за..3 Никнейма.
макар, че съм..закалена и устойчива...М?
цитирай
4. анонимен - И ние сме закалени, Джуфло. Помпим, ...
02.07.2019 07:48
И ние сме закалени, Джуфло.
Помпим, ръсим минуси на анонимната бабушкера и правещите й свирки.
цитирай
5. peperutka - не може така..
02.07.2019 07:54
какъв е Ефекта??
никакъв...оше по зле стана...
цитирай
6. peperutka - копукова, нали си "била" уж журналист?
02.07.2019 07:56
две думи да чуем..на място..
за кое ми слагаш минус?
ее, затова, смятам, че твойта роля е от най най..жалките...
обслужваш низш персонал..
цитирай
7. tonsun - И ние сме закалени, Джуфло. Помпим, ...
02.07.2019 07:58
анонимен написа:
И ние сме закалени, Джуфло.
Помпим, ръсим минуси на анонимната бабушкера и правещите й свирки.


E, ... Педалчо!
Виждам, яростно си защитаваш и оправдаваш красното име!;)

Само до преди секунда беше pompadurpedal, сега е pompadurmisana, след малко ще е някакъв друг Духльо... все една и съща воня разнася!
цитирай
8. tonsun - За този постq от мен имаш Yes!
02.07.2019 08:03
За този постq от мен имаш Yes!
цитирай
9. peperutka - тончо, мноо си смел..
02.07.2019 08:04
аама,си кажи първо името..
и махни..качулката..
нямаме нужда от повече..Манипулации, нали..
днес, Всичко на масата..играем ва банк!
цитирай
10. peperutka - аз опитвах и с добро и с лошо!
02.07.2019 08:06
tonsun написа:
За този постq от мен имаш Yes!


ее, не става ..
и,резонно,хората избягаха..и, надали, някой разумен, ще се върне
мисля и аз да изчезвам..
боли ме глава от толкоз помия и агресия..
цитирай
11. zzemela3 - Вонята я разнасяте вие, анонимните ...
02.07.2019 08:09
Вонята я разнасяте вие, анонимните нищожества.
Всички.без имена.
уондър, тонсън, тоти, василиса, валдор, валеска...
Жалки кречетала.
цитирай
12. peperutka - дообрре, а ти, КОЙ си? имаш донякъде право/ писах точно това в поста
02.07.2019 08:15
анонимен написа:
Вонята я разнасяте вие, анонимните нищожества.
Всички.без имена.
уондър, тонсън, тоти, василиса, валдор, валеска...
Жалки кречетала.

цитирай
13. peperutka - даа, но така..ти проваляш моята Мисия...помпи...моля те,успокой се.
02.07.2019 08:17
11. zzemela3 - Вонята я разнасяте вие, анонимните ...
08:09

...успокой се,ТИ си умен и Честен човек, знам..
и дано ,не играеш с Мафията..
цитирай
14. tonsun - 11. zzemela3 - Вонята я разнасяте ...
02.07.2019 08:29
peperutka написа:
11. zzemela3 - Вонята я разнасяте вие, анонимните ...
08:09

...успокой се,ТИ си умен и Честен човек, знам..
и дано ,не играеш с Мафията..

Умен! Честен! Човек!... Не ме карай да се смея :))))))))))
Ако е такъв... няма да има 1001 профила и няма да пише простотии.
И ще проявява уважение към всички тук.
Не виждаш ли, че еднакво, по един и същи начин "храни" теб неанонимната и мен, анонимника ...
цитирай
15. pompadurgender - Анонимното нещо тонсун да не се п...
02.07.2019 08:56
Анонимното нещо тонсун да не се подмята тук, а да върви с другите анонимки тоти и лексотан да пофали техната богиня баба дела.
Джули, каква е твоята мисия.
Моята е дапрочистя блога от едно женско многониково бабче, за което се оказа напълно права.

цитирай
16. pompadurgender - Ей, пъпеш, десетки никове имат и ...
02.07.2019 08:57
Ей, пъпеш, десетки никове имат и баба дела, и василиса.
Тях що не гледаш?
цитирай
17. milady - Той, има Основание и справедлив Гняв, а за помпата и минусите/казах още вчера..
02.07.2019 08:58
tonsun написа:
peperutka написа:
11. zzemela3 - Вонята я разнасяте вие, анонимните ...
08:09

...успокой се,ТИ си умен и Честен човек, знам..
и дано ,не играеш с Мафията..

Умен! Честен! Човек!... Не ме карай да се смея :))))))))))
Ако е такъв... няма да има 1001 профила и няма да пише простотии.
И ще проявява уважение към всички тук.
Не виждаш ли, че еднакво, по един и същи начин "храни" теб неанонимната и мен, анонимника ...


тончо тикоев, мен, лично, никой не ме храни с нищо...
имам си Броня..и самочувствие за 3 ма..
и не се ядосвам на Открити слова...и не ми пука за плюс и минус..
била съм предългоо на Първа ..дори, безсрамно..дълго, ако си блогъря Тишко тикоев, знаеш ме..
не се крий, и не ми прави селски стойки..айдее, моля!
знам,кой е Помпи, той се представи..а, ти?
мразя и ненавиждам дребни, анонимни, страхливи ..лайна. Нямам им вяра..
а, ти за какво се бориш.. Аллах керим!
не разбрах..извинявай..

..за минусите ,казах още вчера, излишно и тъпо, трудоемко занимание
ноо, и това е вид Протест..друг шанс, не ни дават!
цитирай
18. milady - помпи, НЕ е само Дела /макар, че е талантлива,тя е..безобразнооооо нагла!!!!
02.07.2019 09:01
Джули, каква е твоята мисия.
Моята е дапрочистя блога от едно женско многониково бабче, за което се оказа напълно права/

аз се страхувам най много от Русските нагли тролски атаки
те са ..ОПАСНИ!!!
баба, е..слаба ракия..с 1999 стихчета..
цитирай
19. milady - даа, тиквоев пъпеш, полигор е прав/ и аз пиша затова от 3г.
02.07.2019 09:07
анонимен написа:
Ей, пъпеш, десетки никове имат и баба дела, и василиса.
Тях що не гледаш?


и аз пиша затова от 3г..защо не го кажеш и ти?
защото сте...жалки, дребни, самотни..подлизурковци, меркантилни,ама докачливи
"Блога ги приютил: нашият виртуален Дом"!!!!
дрън, дрън дръънн...
намери си Булка , и си направи 3 деца
защо дремеш тук..повече и от мен.., и ше ме стигнеш с нови профили
АЗ съм си свършила семейният и гражд Дълг..в Блога, съшо имам ИДЕЯ и ИМЕ..
да бъдем изрядни в Словото си!
Словото е Меч!
да, даа!!
или...не, не!!
без уважение, кака ти Джулия
цитирай
20. pompadurpredator - Не е така. Путиноидите са по безв...
02.07.2019 09:14
Не е така.
Путиноидите са по безвредни от оная проссмукала се зараза.
Те не седят всеки ден напърва като тая вманиачената.
Ебаси и насладата да стърчи напърва напомпана.
цитирай
21. tonsun - Анонимното нещо тонсун да не се п...
02.07.2019 09:23
анонимен написа:
Анонимното нещо тонсун да не се подмята тук, а да върви с другите анонимки тоти и лексотан да пофали техната богиня баба дела.
Джули, каква е твоята мисия.
Моята е дапрочистя блога от едно женско многониково бабче, за което се оказа напълно права.



Мога да се подмятам където си ща! Наклоните... не на мен.
И Джендьо, ти като си такъв радетел за прозрачност на профилити... Де ти е името??? Де ти е възрастта? Де ти е местоживеенето? Де ти е фотото на личната муцуна???
Или ...борци за прозрачност, ама важи за другите...
Ай стига тъпи номера от селски вечеринки..
Продължавай да Духаш... характерно за Джендьо действие

цитирай
22. tonsun - Мислех, че ще може да се проведен ...
02.07.2019 09:32
Мислех, че ще може да се проведен един конструктивен разговор, но виждам, че същите тъпотии, които чета от три месеца, продължават да се ръсят на кубици...
Така, че Уважаема....peperutka , milady, eva666,... последната да затвори вратата ... И вие отбор Духльовци... продължавайте да се упражнявате в словесните изхождания...
И леко с полетите над сайта... , Гълъби мои! ;)
цитирай
23. ladylady - ти се криеш, тиквоев..
02.07.2019 09:35
ти си знаеш,защо..
жалко,Постинга ми съдържа мн сериозни претенции..
а ,отиде пак...към"пидирАси и духане"..толкоз го можете..
нация от Магове и Чудесници,с най Г Претенции.
ще барна и Епиграма сл обяда..
отивам на о. лекар /нови очила с три стъкла, и 6 диоптъра
за.. Космическо Виждане ))))
пишете си вие..
и,благодаря, че имам само един..минус ...
цитирай
24. pompadurtoti55 - Гепи, брат.
02.07.2019 09:48
tonsun написа:
Мислех, че ще може да се проведен един конструктивен разговор, но виждам, че същите тъпотии, които чета от три месеца, продължават да се ръсят на кубици...
Така, че Уважаема....peperutka , milady, eva666,... последната да затвори вратата ... И вие отбор Духльовци... продължавайте да се упражнявате в словесните изхождания...
И леко с полетите над сайта... , Гълъби мои! ;)


Мен има ли ме в Списъка на трола уондър, понеже той е мъж?
цитирай
25. pompadurtoti55 - Да го синтезирам за тъпите анонм...
02.07.2019 09:49
Да го синтезирам за тъпите анонмймки.
Докато в блога има една нагла дърта всекидневно стърчаща Чучолина, ще има и шоу.

Йес.
цитирай
26. анонимен - Копукова ми прави свирки, джуфло. И ...
02.07.2019 10:00
Копукова ми прави свирки, джуфло.
И аз на нея.
А двамата заедно наДела.
цитирай
27. peperutka - № 20, послушай ме, аз съм на 95г..
02.07.2019 15:13
имам какво да кажа:
Троловъдната путинска Атака е..опасна за Народа и държавата..
/Борбата е за нашето Съзнание..
тва е Хибрид. война, която се води на мн фронтове, и най вече в Духовно-емоционално, и ментално поле...т.е/ двете Сфери на мозъка..

баба ти е забавна..като Карандилски Чардаш, дребн.камъчета в обувките .
опасна Е като Сирена за...костенурките/онез 85% без собствено мислене
разбираш ли ме сега по добре?
цитирай
28. peperutka - :-))
03.07.2019 08:16
такъв дрт лъжец, няма да срешнете..никъде...
хора, които по цял ден и нощ драскат ..рими удари ми
накрая, вече не знаят, кои са...и къде са..то се вижда на Екрана.
начи..чудесницата е около 30, а аз съм -90 95..
ше дам..кратък пример..
около Ямболь -Свилен Крандиля, се раждат, и въдят т.н. копанари
те са от сиганско-румънска ..хаплогрупа/айде радостино, елаа да ги разгадаеш..
не ми се търси..
случайно ,имах и аз една колежка..от тоз край..Опасноо Чудо беше..
гроззновато, с дълъг нос, малки очички, смугло, с две ръце у..г ..о..но, инак..нахалноо, и "оправно" като за
цял мемлекет...
с Демокрацията хукна п-во за Грецко ,после и и в Европа, се прочу
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531877
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930