Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2019 08:30 - @Любимата Перверзия!!!!
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 996 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


  Мерлин 68 каза:  относно Трансформацията в блога..
  Мотивите ми са следните:
- Ще бъде ограничена пропагандата
- Ще бъде ограничено представянето на фалшиви новини
- Ще бъде дадена възможност на истинските автори на съдържание да се ползват от вниманието на читателите, без материалите им да са удавени в морето "копи-пейст" информация, качвана от няколко потребителя.
/край на  цитата..



копирах Мери/не съм сигурна, дали е  мъж.То държи , да бъде анонимно.
Има право, според..закона...но,дали и според Морала и Етиката?
Забележете "стила" на Мерилин( а бе май е мъж) .
Стила е- подчертан курсив, агресивен..настойчив, аха, Императивен..
доминантен, с неприкрито расистко и пренебрежително отношение
към т.н. нежен пол...
"Женският" контингент, който има смелостта, все още да мисли, че дори и
да пише в Платформата.
Лично,аз не забелязвам друга,освен мен да опонира  на.. мъжОвете тук.
изключая, разб. се, вездесъщата ГадинаРасса, която също ще причисля към..
НЕидентифицираните (тролски )субекти.
 Мери68, забележи,как се пише сложната думичка..нали?
 3 п те поправях, и 3 п. ме изтри...не ми изглежда мн мъшко и достойно..
камо ли кавалерско, но не тук е Проблемата, или заровено Кучето на ПуТя..

  Благодаря, че все още ми"подаваш топката.Аз разполагам със себе си, и не
  ме бърка да пиша, каквото си мисля, за Разлика от теб, и тв.ограничен Кръг
  Този Пост се  явявя ,като един вид продължение на Разговора
  за Анонимността онлайн, и за така..често предпочитаната..
 "любимата " ни Перверзия../не става дума за..секс )

  Когато,аз реша да поствам тук, избирам винаги моята Перспектива /мн.ясно!
  защото, аз се занимавам с "тънката "Наука за Ума и Душата..и нее, неее...
  блогът на Д Димитров, си е негов Личен.Спрете с просташките инсинуации
  на някои..неуравновесени личности/и бабеси, сорри, това не бе обида )
     
   за да се чете по-леко,ще сложа тук Пауза - една моя най-любима притча.
   да, Индианската притча за Белият човек, и неговата незавидна съдба...

     един Индиански.Вожд, бил поканен на гости в..Европа,Швейцария )
    там, той престоял известно време, но дошъл и деня за отпътуване..
    тогава един от Домакините, решил да го запита:
    - кажете ни, моля, зашо според вас, Белите хора са..така нещастни..
    помълчал ,и се замислил Шамана, и сл кратко  отговорил:
    - Белият човек живее в тежко противоречие..
    Той, едно мисли..
    друго  говори,
    и, трето върши..
   
    според мен, това са причините за неговото вечно неудовлетворение..

  !!!!!!!!

   на това/по-горе/Специалистите по Психология,са дали ответната диагноза
   когнитивен дисонанс: той бива хроничен и  остър..
   може да се изрази като личен и социален/като  хронична язва в Общството..
   защото, това си е  болест /невидима и тъй опасна, и с неизвестен край..

  тук, ще ползувам първ.копи,което ми хареса...))

  
Когнитивен дисонанс Това, което току-що преживяхте, е силата на когнитивния дисонанс. Социалните психолози, които изучават когнитивния дисонанс,
се интересуват от начина, по който се отнасяме с две противоречиви мисли - и как се справяме с това противоречие.




Хората бързо приспособяват своите ценности така, че да съвпадат с поведението им, дори когато това е ясно неморално. Тези, които крадат от работодателя си, ще твърдят, че "всички го правят", така че те биха загубили, ако не го правят или алтернативно - "аз съм недооценен, затова заслужавам малко повече встрани". Веднъж, когато започнете да мислите за това, списъкът със ситуации, в които хората решават когнитивния дисонанс чрез рационализация, става все по-дълъг и по-дълъг. Ако сте честни със себе си, сигурни сме, че можете да се сетите за много пъти, когато сте го правили със себе си. Ние можем.
Осъзнаването на това може да ни помогне да избегнем най-опасните последствия от когнитивния дисонанс: вярата в собствените ни лъжи.
По статията работи: Елиза Трайкова
Снимка: opednews.com
Източник: spring.org.uk
 
Още за Как и защо лъжем себе си: когнитивен дисонанс | Psychology Framar.bg от Framar.bg: https://psychology.framar.bg/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%BB%D1%8A%D0%B6%D0%B5%D0%BC-%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5-%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81
   

image


     
       

    
 ще  продължа с друг пост, и ще дам Примери / за по-ясно, и от блога..



Гласувай:
7



1. peperutka - :-) споко, няма да го..нарека..джендю...
07.07.2019 08:34
копирах Мери/не съм сигурна, дали е мъж.То държи , да бъде анонимно.
Има право, според..закона...

заимствувах..шрифта на Мери,щото аз съм мн стара
а, той...млад )))
надявам се, не ви дразни..
цитирай
2. milady - https://www.dw.com/bg/да-помислим-над-тези.../a-49440927
07.07.2019 08:50
ето, къде ИЗБУХНА) нашият задочен спор с Мерилин68,Анонимний..
можете ,да проследите дебатите и в моят Пост,от вчера..
в сайта на..пеперуТка @
цитирай
3. peperutka - peperutka.blog.bg/.../fashistite-i-bolshevicite-v-ednakva-stepen-o.
07.07.2019 08:52

ето го Оригинала..в сайта на ..пеперуТка )
цитирай
4. gushterotdvemogili - аз пак си помпа мойте ора и те пак с...
07.07.2019 09:05
аз пак си помпа мойте ора и те пак седят в най популярни в категорията

простата санитарка и хисарския кретен ДГД
цитирай
5. saankii - де факто, той е прав, но има мн.по важни нарушения/ т.е..пропуски от стр на стопаните,нали?
07.07.2019 09:05
Мерлин 68 каза: относно Трансформацията в блога..
Мотивите ми са следните:
- Ще бъде ограничена пропагандата
- Ще бъде ограничено представянето на фалшиви новини
- Ще бъде дадена възможност на истинските автори на съдържание да се ползват от вниманието на читателите, без материалите им да са удавени в морето "копи-пейст" информация, качвана от няколко потребителя.

накратко, ще го репликирам:
1.не може Блога, хем да е Личен сайт, хем..анонимен.
2.аз съм против копи-пейста/ при мен има дебати, Тема, коментарии
3. кои са фейк новини, и кои, нее..е работа на спецоргани и съда
4.а кои са Партийни троли, или т.н. от него -"истински автори" ???

Онлайн Хаоса, точно затова е провокиран от Кукловодите, и тези които притежават
Интернет, и всички..Хай Хай Технлогични гиганти..и средств.за модер.комуникации
за да създава в Обществото..объркване, разкол, и скандали..
не виждам, засега Регулатора, да се справя успешно с това подмолно дело
/та затова и пиша за Когнитивният дисонанс + Тролската пропаганда
ТЕХНИ любими средства и приоритети..


цитирай
6. eva666 - :-))))...знам те, а Лапа от Лъвица, да мечтаеш...
07.07.2019 09:32
gushterotdvemogili написа:
аз пак си помпа мойте ора и те пак седят в най популярни в категорията

простата санитарка и хисарския кретен ДГД

цитирай
7. peperutka - бабесаа чете само мен, по цял ден!! акълО и вземах()
07.07.2019 13:47
12:56 - silviia
12:32 - radххх
11:49 - e..хххх
11:38 - ge ххххх
11:33 - silviia
цитирай
8. peperutka - :-))))
07.07.2019 13:50
на картинката вдясно, посл. на - Опашката за ""успяващи лъжи", е баба ми..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528705
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031