Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2019 09:11 - "модерното ляво, или Мъката на Мери@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1210 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
      
  УВОД

  тъкмо пиша   вчера /чернова/ за Модерното ляво, и Ципрас..ритна ..Високият Стол!!!
  това  го дебатирах,и  критикувах още пр 4г..Кукушеля, истерикът Камунист беше тук..

  Все някой ден , човек се събужда от КАмунизма, и тогава боли, многооо..
  защото се връща в Реалността. а, Комунизма си е..Утопия, Секта, по точно..

/ да се върнем в България , за Гърция повече довечера..


Обезправяване с помощта на модерното ляво

by Любомир Канов | May 11, 2019 | Политика

    

https://conservative.bg/обезправяване-с-помощта-на-модерното/ 


 
 Колко ли въображение е нужно, за да се проумее,
че безнаказаната 30 години престъпност на мутри, цигани, изнудвачи, рекетьори, магистрати и политици е директен влог в политическата каса на комунистите, които едновременно я създадоха и поощриха, но освен това успяха и да я припишат
на “демокрацията”?

Носталгията по ред и сигурност в селата, а и в градовете, кара голям брой от населението да гласува в червено. Всеки законодател в днешния парламент, който пречи на приемането на разумни закони за самоотбрана или на възможността за адекватен съдебен процес(без увъртания около безбройните “права” на извършителите в контраст с безправието за жертвите!), допринася за дълголетието и успеха на столетницата. Това е така, защото голяма част от народа постепенно намразва “демокрацията” и започва да иска да дойде Сталин да ги ”оправи”, защото е оставен сам и беззащитен срещу бандитизма.


следва в коментарии..





 4. Лично аз винаги съм готов да уча, макар че невинаги съм готов да бъда поучаван.

5. Когато орлите са тихи, папагалите започват да бърборят.

6. Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумират.

7. Вроденият порок на капитализма е неравното разпределение на благата.
   Вродената добродетел на социализма е равното разпределение на лишенията.

8. Комунизмът е като сън. Рано или късно се събуждаш и се връщаш към реалността.

9. Всъщност демокрацията е най-лошата форма на управление, с изключение на всички останали форми, опитвани някога.

10. Най-добрият довод срещу демокрацията е петминутен разговор със средния избирател.

11. Когато двама души винаги имат едно и също мнение, единият от тях е твърде повърхностен.

12. Да гледаш твърде далеч напред е недалновидно.


© Actualno.com


"Уважавам само тези, които ми опонират,
но нямам намерение да ги търпя." 
Шарл де Гол



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Криво си напрвиха сметката, изп...
08.07.2019 09:33
Криво си напрвиха сметката, изпуснаха духът от бутилката а тридесет години гледаме, че си нямат и хал-хабер как да го приберат ... чист автогол.

„Скъпата Мери„ днес щи има да се чумери ... хахахаха
цитирай
2. eva666 - :-)))) Гете, мисля, че сега те откривам! Блогер с мн..таланти../поздрав4ее
08.07.2019 09:42

„Скъпата Мери„ днес щи има да се чумери ... хахахаха
цитирай
3. анонимен - От цялата безсмислица, най ми ха...
08.07.2019 09:45
От цялата безсмислица, най ми хареса, че има УВОД
АФтурката, задай си въпроса, до колко делибна трябва да си, че да вярваш в това, че всичките задълбочаващи се неуредици в тази държава са дело на комунизма. Това е все едно да обвиняваш баба си, че ти не можеш още да си връзваш връзките на обувките.
цитирай
4. peperutka - за Перверзията на десно-левите "леваци", пиша в спец. серия, която открих скоро..
08.07.2019 09:45
Носталгията по ред и сигурност в селата, а и в градовете, кара голям брой от населението да гласува в червено. Всеки законодател в днешния парламент, който пречи на приемането на разумни закони за самоотбрана или на възможността за адекватен съдебен процес(без увъртания около безбройните “права” на извършителите в контраст с безправието за жертвите!), допринася за дълголетието и успеха на столетницата. Това е така, защото голяма част от народа постепенно намразва “демокрацията” и започва да иска да дойде Сталин да ги ”оправи”, защото е оставен сам и беззащитен срещу бандитизма.

Обективно, червените се борят да има колкото се може повече безнаказаност за криминалитета и за пълна липса на справедливост към пострадалите, първо, защото те самите няма да бъдат наказани за своята углавна история датираща още от далечното им минало до днес и второ, когато се вижда ясно, че наоколо витае безнаказаност, простият човек започва да мечтае носталгично за връщане към ”социалистическата” законност.

дадох горе линка, към интерес.статия..


Любомир Канов
Любомир Канов е български психиатър и писател. Живее и работи в Ню Йорк.
Пише разкази. Негови творби са превеждани на английски, немски и чешки.
цитирай
5. peperutka - мила мери,или драга Маро, що се криеш,кат престъпник!! ето тва сте кАмунистите..
08.07.2019 09:50
анонимен написа:
От цялата безсмислица, най ми хареса, че има УВОД
АФтурката, задай си въпроса, до колко делибна трябва да си, че да вярваш в това, че всичките задълбочаващи се неуредици в тази държава са дело на комунизма. Това е все едно да обвиняваш баба си, че ти не можеш още да си връзваш връзките на обувките.


ето, това са комунист. лево-десни перверзии..и,още имам да пиша..
Това ми е Гл Тема тази седмица..
а,т.н..от Психолозите ,Когнитивен дисонанс..
го, изследвам, от повече от 40г..имам си Хоби и аз..
--Душата и Разума /и тяхната вечна борба..
цитирай
6. анонимен - Хобито ти да учиш психиатрия, че...
08.07.2019 09:55
Хобито ти да учиш психиатрия, четейки рецептите и диагнозите си, е похвално.
От поредните ти папагалщини в коментарите, не разбрах - До колко трябва да си дебилна, за да вярваш, че комунизмът е виновен за упадъка днес?
Можеш цял дет да пишеш и копираш простотии, това всички в блога го знаят, но можеш ли да отговориш на елементарен въпрос?
цитирай
7. peperutka - Марооо866, дете сбъркано, имах оше 5 въпроса в др ми постинги
08.07.2019 09:55
"Уважавам само тези, които ми опонират,
но нямам намерение да ги търпя."
Шарл де Гол

на,които, ти се покри вчера при..МараОбщата, и не ми даде грам разумен отговор
Благодаря за включването!
цитирай
8. peperutka - даам,мога, аз точно си падам..по Простите въпроси
08.07.2019 09:58
мисля, че Идея си нямаш, коя съм аз, какво пиша и дебатирам..
но, аз те наблюдавам 1г..и затова смело, ще те разбивам..на малки..мерилинчета6888
разб се, че ПАРТИЯта , НЕ е умирала..
набий си го в Лявото канче, аз съм БЕЗпартийна, т.е..плащат ми от др място
от Космоса ))))
цитирай
9. eva666 - моято Предимство е ,че чета многоо, дори и това, което НЕ ми се чете, мила мЕри, недей се чумери ))
08.07.2019 10:06
анонимен написа:
Хобито ти да учиш психиатрия, четейки рецептите и диагнозите си, е похвално.
От поредните ти папагалщини в коментарите, не разбрах - До колко трябва да си дебилна, за да вярваш, че комунизмът е виновен за упадъка днес?
Можеш цял дет да пишеш и копираш простотии, това всички в блога го знаят, но можеш ли да отговориш на елементарен въпрос?

цитирай
10. eva666 - ахаам...щом имам 2 минуса..
08.07.2019 10:11
без да гледам, дори..си знам..
детето деМбилче-Чернобилско 19866, пак клекнало..дежурно на Трона на Троля!
)))))
цитирай
11. peperutka - ооо..този път,е бабеса боссаа..тя, отново е дежурна.)
08.07.2019 10:15
която, и още 61год.. не може да включи, кое е ..дясно, и кое- ляво..
ето,за тази Диагноза/тя е масова в БГ, ще пиша цяла седмица..
боцооо, аре на морето..лельооо..събра ли..1 000 Лю Лю лева?


тя, наново е дежурна, откак разбра, че НЕ съм мъж, ни Полигор))))))
цитирай
12. анонимен - Само два минуса ли имаш? Това гов...
08.07.2019 10:19
Само два минуса ли имаш? Това говори, че потребителите са крайно толерантни към хората със специални потребности. Аз като мръсен и нетолерантен комунист, сега ще ти прасна още един минус. Считай го като двойка на изпита по политиканстване за тезата ти, че "ПАРТИЯта , НЕ е умирала.."
Верният отговор - БКП е умряла доста преди 10 ноември, убита отвътре от хора като Младенов, Лилов, Луканов, Костов... нямащи нищо общо с комунизма. Днес БСП не е комунистическа партия, нещо повече, тя ако не на приказки, то на дела е най-либералното партия в България.
Така че за дебилите които за разрухата която се твори в държавата още обвиняват комунизма - двойка.
цитирай
13. peperutka - мила Маро Тролицее.споко, аз моите Изпити съм ги взела отдавнаааа, с Отличен..
08.07.2019 10:31
а дали, ти решаваш да си бетонна глава..
твой избор, моля блъскай я, някъде другаде
за мен, БКП и СДС, И БСП и ГЕРп, и хАТАКА и ДПС, са..
балалистики за...аматьори..
извинявай, ще изляза, но те оставям в добрите ръце на Гети
/той ,наистина е доста благ и търпелив..сравн. с мен..
Аз съм Торнадо,от малка, казах )))
цитирай
14. milady - УВОД, Въведение, или..ИНТРО..СПОЙЛЕРи..
08.07.2019 11:14
е, все едно..
мери, аз съм Полиглот/с 3 езика+ Отличен бг език, разб се..
такова ми е Образованието, и Професията../а не Гл.санитарка.
а,ти какво работиш, ЗАЩО го криеш?
еее, затова, ще търпиш още...крошета в обърканата Тролска главица..
/която роля тук, е да обърква ..уважаемите, л'юбезни читатели..
Благодаря на моите редовни читатели!
аз съм Джулия..
цитирай
15. peperutka - :-)))) ама,Kоя Партия, Мари68? Акъл за един Мъж, нямаш ,политика ще бистриш
08.07.2019 13:58
анонимен написа:
Само два минуса ли имаш? Това говори, че потребителите са крайно толерантни към хората със специални потребности. Аз като мръсен и нетолерантен комунист, сега ще ти прасна още един минус. Считай го като двойка на изпита по политиканстване за тезата ти, че "ПАРТИЯта , НЕ е умирала.."
Верният отговор - БКП е умряла доста преди 10 ноември, убита отвътре от хора като Младенов, Лилов, Луканов, Костов... нямащи нищо общо с комунизма. Днес БСП не е комунистическа партия, нещо повече, тя ако не на приказки, то на дела е най-либералното партия в България.
Така че за дебилите които за разрухата която се твори в държавата още обвиняват комунизма - двойка.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 530791
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930