Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2019 13:32 - РедБъзз feat Batko ))
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 817 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 14.07.2019 13:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - ... dirty мома anka troya...
14.07.2019 13:34
feat Lady Julia )))))))))
цитирай
2. saankii - вижда се,че блога боксува..
14.07.2019 14:30
без батко и..Джулия..
такаваа скукаааааа...тръноффска , още кална, и ..изкукала като мома...анка..
бълхи, крокоЗъбли, и..бат Луциферкоо..изпълзял от Червената геена)))))
аматьорщина...даже и клакьорите ..липсват...
цитирай
3. eva666 - :-)) знаете, КУРтоазията ми е...фригидна/ко значи това въскее, знаеш ли?..
14.07.2019 14:45
КУРтоазията ми

Епилог /


ето Я Музата, на рамото ми, като вескината пипирутка,долетя сама на ранина..

настъпва време, когато сайта заспива в заслужена лятна летаргия,а пък аз
/кухата лейка /милейди Кичка, най най
обичам да релаксирам през този еуфоричен

сезон у дома..
седнала съм на терасата с -у Морската гара, и си клатя

баавноо блажено крачетата, като една Милейди в заслужена нефелна възраст,

когато днес решавам,
да забия още едно перо в айряна на моя..

/не/ достоен/ враг отскоро...
БПредаторчето анонимно,
със страховитото име на „касапин“?

просто..лаф, да става...тук вали днес..
цитирай
4. eva666 - още ,знаете, че аз цитирам единств Себе си! и, дон Хуан, ъф коурс ))))
14.07.2019 14:49

Да ме прощават най- нежните и лирични колежки,

поднебесни Чудолини и незнайни виртуални птички ..
за кръвожадния тон..

Тъй като не обичам да излизам извън концентрация,
дори и насън, ще се опитам ,

да се подплатя със „защита“ срещу вашата евентуална
пренебрежителна насмешка.

Може ли, някой нормален и достоен съБлогер, да ми даде адекватно пояснение, или опит за психоАнализ..

как така този Мъж, предполагаемо на сериозна възраст,

и с претенции за енциклопедични знания !!
си позволява, да раздава катадневно и неуморно тук..

Хляба и ножа , с такава несравнима наглост и арогантност, която се набива в очи,
и освен това бива системно..

канализирана срещу „дамското/крехко/ присъствие

в този невъобразим Хаос,
наречен „свободен“Бълг. блог за споделяне?
цитирай
5. peperutka - ако, аз съм Хейтър, то какво да кажем...
14.07.2019 15:02
за онова безполезното - 1917, с Червени петна в мозъка,М?
седнало тук 13 г, да обикаля,и дръпа..най най добрите от нас за опашката@@@
я, обратно в 3 клас,марийке..
цитирай
6. troina - кой заби..минуса, Мерито69/ на бас за 1000 лева @
14.07.2019 15:13
ИНТЕРНЕТ не е Слободия..ни, пируети пред Огледалото.тва е Л.Отговорност! точка!
и Блогуването, не бива да бъде фриволно и анонимно.. както често повтаря моят
стар приятел Г.Стоименов ,starforlife, който никога не е бил анонимен..Важно Е!
какъвто ви е виртуала„ такъв и Реала
/логична .диалектика.

В този смисъл, анонимни и преходни аматьори, да натрапват тук , и да се друсат с 1 0000000,
някакъв си Хермафродитски "ляв модерен" избор на малкото останали търпеливи
и възпитани колеги писатели и читатели..
....намирам за безумен и перфиден.

Очаквам поне няколко Лица от блога..
да обърнат сериозно внимание на тази
непоносима гавра с една свободна
демократична публична платформа, и да реагират умно..

Смятам , че така започва Пътят към Свободата..или?

аз съм Юлия
/знаете ме..
цитирай
7. peperutka - боцеее...некадърната ми латерна..за минуси ли ревеш..
14.07.2019 17:03
Последни 20 регистрирани посетителя
16:52 - rosiela

/ ти си мИнусирана по родова карма, жал ми е..
затова и не те отразявам..
върви си, лельо..жива,здрава,и .. кУрава @
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528736
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031