Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2019 22:23 - НОВИ СЕРИИ!!!
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 572 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  ДИКТАТОРИ те

Държава, изградена върху фалша и пропаганда.
Модерна Русия се опитва да запази добро лице с лоша игра.
Неговият лидер Владимир Путин се превърна в генератор на лъжи.
Величието на Русия и привлекателността на “руският свят”
са неговото основни клишета, и козове...
 ..., но не и единствени.

Как и защо Путин е спечелил репутация на международен маффиот и мошеник -
в новата част на "Диктаторите".


 






Гласувай:
5



1. peperutka - който има собств акъл, да чете повече, предлагам...
28.07.2019 22:30
утре, ще пиша за Анархията/ е, ли възможна социална анархия/скоро загатнах..
/ защото..недолюбвам..тъпи клишета и блокови мезета..

Кой е бил първият анархист?

Не бива да се спекулира за това. Трябва да се има предвид, че много анархисти не са се определяли като такива. Според мен първите, добили световна известност личности, които демонстрират анархични черти в действията си са Сократ
(469 – 399 Пр. н. е) и Иисус Христос (5 Пр. Хр. – 28 сл. н.е)

приятна вечер, на моите любими читатели!
/аз съм Джули
цитирай
2. peperutka - здравейте, реших да помествам..и русски видео.материали..
29.07.2019 08:25
тъй като и аз уча русский езьик от 3 клас, имала съм русски приятели, гости,колеги
а, също така, уважавам и дълбоко съчувствам на гражд. на РФ,
и ме боли за жестоката съдба на Украйна..

Пропагандата е едно ЗЛО, което си намира мн жертви сред нормалните и честни хора..Това е пагубно, затова и пиша така...сериозно по Темата.
емоциите не са добър съветник,Ние сме Хомо Сапиенс Сапиенс, и е нужно,
да разсъждаваме самостоятелно ,критично,и съзнателно../спирам )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531029
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930