Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2019 13:30 - смяхххх@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1381 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  image


 АЗ СЪМ  НАЙ ДОБРИЯТ ПРЕВОДАЧ от РУССКИЙ...)))

Американците искат да забранят използването на долара от руските банки, което ще доведе до болезнената смърт на цялата банкова система на Руската федерация. Що се отнася до „икономическата война“, Медведев е само частично прав. Това няма да е война, а изстрел в сърцето на руската икономика. Банките ще умрат почти веднага, зад тях - и останалата част от икономиката. Но щом самият той беше смазан, той веднага си спомни с мъка а за международното право. Путин дори изтича да се оплаква от злите американци на останалите постоянни членове на Съвета за сигурност на ООН.

Те обаче с цялото си желание не могат да помогнат на Путин. И никой няма желание да му помогне. Нахалният и арогантен руски лидер отдавна е отказал всички. Премиерът Дмитрий Медведев, като научи за предстоящите санкции, беше още по-откровен.
Тук имам нужда от директното му цитиране: „Мога да кажа едно: ако последва нещо като забрана за банкови дейности или използването на определена валута, тогава това може да се нарече абсолютно директно, това е обявяване на икономическа война“.

"Тази или друга валута" Медведев нарича долара. Всичко е изградено около продажбата на нефт и газ - за долари. Няма да има долари - без банки и без долари Русия просто не може да продава и купува нищо. Като цяло това ще бъде бърз срив.
Но как и с какво ще се бори Медведев не е ясно. Не може да направи нещо дори от разстояние, като американците.
Сега неговите безобразни изявления предизвикват смях...многоо смях...

       пп
      Путкин не бил доволен, ще спира Нета в Русенско...

 






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - кой ще ги зОпре малкоо тез.нежни Поетеси и поЕтети, по трима на клона??
31.07.2019 13:40
хАман, бе..това, да не е поет. сайт, или Борса ..
що за РАПаджийска мода, за Бога!!!!!!!
я къш, къш, къшш..
цитирай
2. peperutka - аз превеждам от Русско Видео, не знам баба с ласото, откъде ги вади..
31.07.2019 13:46

Путкин не бил доволен, ще спира Нета в Русенско...

цитирай
3. milady - колежке РРаса,за да бъдем..почтени, и
31.07.2019 14:36
максимално правдиви..е нужно,да четем повече, даже и това,
което, не ни се чете..
така правя аз..затова и ми знае многоо Устата )
надали,мога да изгубя И пряк дебат..
тренирам от 50 г..софистика, и йезуистика@
сядай и учи.. нищо ,че си..анонимна,спамеща бабеСсса,
послушай ме,полезно ще ти бъде..
аз,Юлия
цитирай
4. radostinalassa - Ама много си прозда
31.07.2019 17:18
Ето, слушай и пълней.
https://www.youtube/watch?v=JrmXoj3xXv8
цитирай
5. radostinalassa - Надявам се, че съм от расата
31.07.2019 17:20
Като се сравнявам с акъла на околните, например. И тук, и в блога.Пълна трагедия.
Но значение има и диетата.
цитирай
6. peperutka - ?? на червените кхмери,ли...
01.08.2019 08:19
5. radostinalassa - Надявам се, че съм от расата
цитирай
7. radostinalassa - Аз не съм червена, така ли не разбра
01.08.2019 14:14
Нямам нищо общо и с арабите. Ти се шегуваш. Геополитиката ти е с уклон. Путин няма двойник, киойто реално да го е заместил.
цитирай
8. peperutka - а,бре Цеце..аз не поздравявам теб..
01.08.2019 14:35
ти си ...БОТ,който заработва тук...некой дребен лев..
ее,как да ти говоря сериозно...
айде..лека нощ@
цитирай
9. radostinalassa - Искаш да кажеш червен бот, Юл
01.08.2019 15:02
Нали това ти казвам, че не съм червена. Виж колко е часа. това е неадекватен разговор, но все пак този път не е монолог. Давай парите тогава.Не ставаш за врачка.
цитирай
10. radostinalassa - Ти май не можа да схванеш, че ти си бабата
02.08.2019 16:35
По - скоро дядото, защото жените по принцип са умни, ако не са заробени. Пиши си при мисирката и гледай негърски филми. Те са потентни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532656
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930