Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2019 18:55 - потресена съм!!! всеки ВТОРИ, пише за..ПСИХОто?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1356 Коментари: 14 Гласове:
5

Последна промяна: 01.08.2019 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    Темата е любима по Форумите, сещате се...защо..
    но,както находчиво добави скоро един колега :
    в ПСИХОто, НЕ вие решавате..какво, и как....
    Кой е болен, и КАКВА е Причината ..
    ами, Лечението...ами, Правата...ами,Човещината? 
    ами, Духа ,Личността,Душата ? БОГа !!!!
    вие, влизали ли сте ...там...
    защото,АЗ съм...



 Задайте си въпроса и си отговорете с цялата си честност пред самия себе си – какви са истинските ви мотиви в ежедневните ви ситуации? От какво ниво на съзнание вършите онова, което вършите и докъде сте готови да стигнете в името на какво? Няма нужда да се самозалъгвате пред себе си, нали така? Самата идея е глупава. Какъв е смисъла?
За пред другите – ок, но за пред себе си?
От един етап нататък това е напълно инфантилно.
Има ли това малодушие реална функция освен илюзорна, служеща на Егото?
!!
                 
                       
            Опитайте ,да правите ,това ,което 
            мислите ,и да  мислите, това ,което
            правите ! Не е  Игра на думи!
    
   

   Световният шампионат по състезание с подводници                                  
         image




Гласувай:
7



1. peperutka - и аз си мисля, че тук е Психо, но опитвам,
01.08.2019 19:01
да бъда..въздържана, доколкото мога.../без усмивки
ами, ФБ и неудържимите..ексхибиционисти..
фотоНасесирани, и позиционирани..
къде ли не...и, с редовните домашни албуми...
с лютеницата, на тревата, на реката ,по дърветата, в Хоремага... с кучките- в леглото..
на двора, на задна прашка...по розАви гащи, или самотни като..куку на морските буни..
а, сега и зетя ,с Чудната Торта...ее,как му казвате на това?
цитирай
2. peperutka - :-)))) ами, постарайте се..
01.08.2019 19:17
да се погледнете...за маалкоо отстрани:
дядя костя-баирБудалата/ за ЧУдото, съм писала..достат.
РадосРаса- Ботката с 25 поста на ден..
котката - с перманентните лъстиви..публ.сърбежи..
ами. мисстри4ното зомби, което си бърбаросва с..Фантомаси..
трола мара- общата - с безброй имена,и мъжки!!!
ами..Путети и пУтетки ,с дежурните рими удари ми..
които страдат определено.. от ментално разстройство..
за лексодръвните...среднощни полюции , да не започвам..
или..братнаПиссана ,на Геврека -Дупката , или Врата У поле!!
..... и така..всеки..раздава Диагнози..ама, много смело...
даже и онуй..тъпокоев валескофф ,Тото-Гепи-то..
тези редовни.. Пациенти, за нормални ли ги мислите...М?
защото,аз - не мисля така...ама, стана пак мн. сложна и дълга..
цитирай
3. peperutka - milady.blog.bg/.../2013/.../zashto-sme-ste-idioti-snimki.1218998
01.08.2019 19:23
и това, съм го..написала. през далечн..2013, като млада
и още неопитна блогерка....
цитирай
4. peperutka - :-)))) примери да искате/ дано го приемете с доза Хумор и..Мъдрост, но не вярвам..
01.08.2019 19:26
1. valeska - ...
31.07 20:00
War, huh
Good God y'all
What is it good for
Stand up and shout it
Nothing
Война
Боже Господи
Кое и е доброто?
Станете и изкрещете
Нищо!
цитирай
5. saankii - :-)))) аз съм широко скроен човек, не целя да ви обидя..
01.08.2019 19:43

Чу, не ме разбирай..на криво..Аз харесвам..твоят Хумор, и мъдрост..
ноо, също така разбирам и Полигор..
....малко критика, не вреди..оздравително е..
поздрави на компанията!
наздраве,ако кажа..
ще ми лепнат грозни обиди и клевети..
аз ,която ям диня и кисело мляко..като бебе..
Амиии...луди сте ))))).
цитирай
6. peperutka - казах...100п ,копук,махни се, ти нямаш грам Хумор, и др.екстри..
01.08.2019 19:58
9. rosiela - МЪЛЕ-Е-Е-Е-ЕЙ, НЕ СИ ПИЛ/А/ ХАПЧЕТАТА И ЯКО ТИ ЛИЧИ, БАБОДЕДЬ ДЖУЛ!
19:52
цитирай
7. ednalady - не се тревожете...продавайте си Книжките..по 10 на ден..
01.08.2019 20:44
вие не сте луди...не се възгордявайте...
вие сте..жалки, страхливи..,и често -лоши..ненаситни пуяци..
Лудите , са точнооо на др полюс..Те са Храбрите Души..
те са самотни, бедни, често болни, изтерзани, неразбрани от никого..скитници...безсребърници..
Те са тези, които казват каквото мислят, както и децата, нали..
Те са хората, които искат да обърнат този свят, защото е построен..
АБСОЛЮТНО наопак и фалшиво...
/тъй наречената социална матрица..
хайде, опитайте , да я напуснете..какво сте готови,да загубите??
аз, ще стоя тук и ще ви гледам сеира...смешковци..
докога ще тракате за тоз дето духа,влюбени в Огледалото марионетки..?
цитирай
8. peperutka - да подпиша Тирадата на Гневното ми Дневниче..
01.08.2019 21:08
леля Слава Севрюкова:
Бъдете в този Свят, но не от този свят
/това тук е Мая,ще завърша..
цитирай
9. peperutka - сорри, ще ми изтрият Труда...
01.08.2019 21:52
ХИМН НА ХИСАРСКАТА ЛУДНИЦА

.......
цитирай
10. milady - :-)) всеки сам си пише Диагнозата../ не съм казала ни..гъкк...
02.08.2019 16:35

Искам да избягам в друга вселена



...най-вече от себе си...



Непоносимо е да се срещам с образа си в огледалото...

огледалото-предател -

отново и отново...чак до смъртта.



Заговорът на сенките е последното причастие



в двора на сатана.

М.Миссана, август, 2019
цитирай
11. peperutka - ? не приемам..твоята Теза, професорЕ..
02.08.2019 21:19
21:14 -

? не приемам..твоята Теза, професорЕ..

нали, уж Душата..нямаше пол, раса,възраст..пари,образование..
/според..Всички Духовни Учения...е така..
а, ти, говориш тук..за нещо..друго...
а, къде остана...Йогина, Рицарят..
Постинг: Заднебесно
Автор на постинга: missana
цитирай
12. eva666 - аз, всъщност те усещам..накъде биеш/ повече, утре
02.08.2019 22:58
Трудно ми е, обаче, да се съглася с него. Все пак да се уточним за какво говорим. По дефиниция жената е същество, представител на нежния пол, на възраст най-много 45 години. От тези години нагоре следва да я наричаме баба. Една жена придобива зрели очи, когато подпише с Мефистофел. Това означава, че тя вече е готова да осребри детството си и започва да го продава. А продаденото детство винаги наказва очите. Виждал съм както девойки със зрели очи, така и жени до указаната възраст с невинни погледи.

П.П. Възрастта на една жена с лекота се познава по шията. Тя никога не лъже. Защото тялото и главата стареят по два съвършено различни закона, а шията е преходник между тях.

9. milady - ? не приемам..твоята Теза, професорЕ..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 534700
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930