Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2019 15:11 - TARANTULA de PESCARA@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 919 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 03.08.2019 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


  /ремикс  2016


Когато брулне блоКовият Сироко..
и погали твойта хистерична самота,
ще довее свирки и фанфари в Цирка..
които да заместят неЯ,Любовта,

напира Френология гореща във главата,
по пустата  пързалка на живота,
читателят  е умен дваж пУета,
и  долавят твойта  клета самота...
ароматна Нихилация на домашна.. мусака.

И колкото се пъчиш да изглеждаш
влюбена, игрива ,умна и добра..
в  тоз абсурден танц ,гротеска си..Една..
презентираш ехидна и  нелепа маска на Горгона,
и лафчета купешки,като престоял домашен лой...

Мъката, че имаш АйПи - но,нямаш свой Герой!



На коремчето си Тарантулата има специални власинки, които са отровни. Когато е подложена на стрес, Тарантулата откъсва власинките за самозащита. Ако такава власинка попадне върху кожата на човек или животно, а също така в белите му дробове или в очите, се получава силна алергична реакция. Освен нетърпимия сърбеж се появява рязко чувство на отпадналост и усещане за задушаване и липса на въздух
Източник: https://miau.bg/n36-61741-Тарантула






Гласувай:
6



1. peperutka - :-))
03.08.2019 15:17
както го е казала Великата Месалина..
само да се облегна, и Играта може да започне..
цитирай
2. milady - лееельо..пак ли се довлече...айде,пътувай..Живота е кратък, чата -вечен!
03.08.2019 16:48
"Айде, не се тревожи, всичко е загубено!"

Живота е кратък, чата -вечен!
Джули от Стратфорд на Ейвън @
цитирай
3. peperutka - копук,не съм ти дала ВИП карта..
03.08.2019 16:56
ясно ли ти стана, пъпеш смешен
тук е у нас, ти сЕди и рЕди гЛюпости до 1001 и обратно у Семьонуффци..
ангъл мангъл,никой възпитан не влиза с взлом..в чужд дом..
ти, къде си расло,къде си пасло...
цитирай
4. peperutka - бърболессо,пиши си...самичкоо...
03.08.2019 18:51
тук е у нас..
там, е ..у вас..
чупкаатаа..не ставай още повече за СМЯХХХХХХ))))))
цитирай
5. milady - сeгаа ,искате ли..преводче? ..или само ..Вино и целувки..
03.08.2019 18:58
следва ..моят своб.превод..

21.06.2017 14:19
Strawberries Cherries And An Angel's Kiss In Spring
My Summer Wine Is Really Made From All These Things

I Walked In Town On Silver Spurs That Jingled To
A Song That I Had Only Sang To Just A Few
She Saw My Silver Spurs And Said Let's Pass Some Time
And I Will Give To You Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine

Strawberries Cherries And An Angel's Kiss In Spring
My Summer Wine Is Really Made From All These Things
Take Off Your Silver Spurs And Help Me Pass The Time
And I Will Give To You Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine
цитирай
6. milady - ето..набързо..моята версия ..за Любовта..
03.08.2019 19:06


21.06.2017 18:46
имам ягодки, черешки и
ангелски целувки в пролетта
моето лятно вино е направено от всичко това
отидох до града ,да разходя моите
сребърни шпори, и си подсвирвах песента
една случайна весела песен....
а тя ме видя със сребърните шпори,
и ,ми каза така...
нека мине още малко време..
и от моето лятно вино
ооо, моето лятно вино..ще те почерпя..
Ягодки , черешки, и ангелски сълзи,
моято лятно вино е направено от
всичко това..
хайде свали си сребърните шпори
помогни ми , докато чакам..
и аз ще те черпя от моето лятно вино..
оо, моято лятно виноо..
очите ми шареха бързо, а
моите устни бяха безмълвни..
опитах да се поправя ,но
тогава обърках стъпките....
а тя ме поправи някак небрежно..
и, след това ми даде да опитам виното..
оо, оо лятното вино..
когато се събудих, слънцето
светеше в моите очи..
моите сребърни шпори бяха изчезнали,
а, главата ми тежеше като две..
тя ми донесе сребърните шпори
и ми взе последният петак,
и тогава пожела да ми налее..
още лятно вино пак..
оо, ооо лятно вино..дааа..
цитирай
7. rosiela - Развихрила се Пишурката
03.08.2019 19:15
на баба си със хурката!
Записала простотии
на поразии!
цитирай
8. rosiela - Тъпо-о-о-о-о, много тъпо!
03.08.2019 19:16



21.06.2017 18:46
имам ягодки, черешки и
ангелски целувки в пролетта
моето лятно вино е направено от всичко това
отидох до града ,да разходя моите
сребърни шпори, и си подсвирвах песента
една случайна весела песен....
а тя ме видя със сребърните шпори,
и ,ми каза така...
нека мине още малко време..
и от моето лятно вино
ооо, моето лятно вино..ще те почерпя..
Ягодки , черешки, и ангелски сълзи,
моято лятно вино е направено от
всичко това..
хайде свали си сребърните шпори
помогни ми , докато чакам..
и аз ще те черпя от моето лятно вино..
оо, моято лятно виноо..
очите ми шареха бързо, а
моите устни бяха безмълвни..
опитах да се поправя ,но
тогава обърках стъпките....
а тя ме поправи някак небрежно..
и, след това ми даде да опитам виното..
оо, оо лятното вино..
когато се събудих, слънцето
светеше в моите очи..
моите сребърни шпори бяха изчезнали,
а, главата ми тежеше като две..
тя ми донесе сребърните шпори
и ми взе последният петак,
и тогава пожела да ми налее..
още лятно вино пак..
оо, ооо лятно вино..дааа..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531225
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930