Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2019 20:45 - Шарада - 2016
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 877 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 21.08.2019 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Кога бяхме деца, играехме в захлас  
обичахме нашата тайна игра...
ръцете и краката ни..нямаха мира..
когато те изгубих, разбрах...
това било е Съдба...

Още помня..докосна ме нежно,
и погали лицето ми...
с едва прикрита тъга...
сякаш знаеше,какво ще се случи
скоро  подир това..

беше вълшебно..валеше топъл, летен дъжд,
и,ти ми изглеждаше,така..могъщ..
щто за филм беше това,и
кой измисли тази сложна игра ...

Чаках те толкова дългоо..my Love!
виках те насън, като малко дете,
тъгувах те, и..сънувах те..
и някак.. пророкувах те..

Знам , ще дойде друг ден ...
летен  и омаен , и неслучаен..
и ти ще положиш края фатален....
на твоето търсене,и на моето чакане.

и след толкова дъжд и смях..
ще се питаме  за сетен път ...
кой измисли тази луда игра..
и как тя стана наша шарада...

Ти беше за мен като Слънцето,
като въздуха, ефирен и прозрачен,
пълен с  нега, и като  дъжда,
който напоява  жадната земя ..

Някъде далече светкавица удари..
и,в миг Сърцето ми запали ...
усетих ,как сълзите потекоха топли,
и превърнаха в радост моите вопли .

Тайната бе тук, ти я разкри ...
и, Бог прошепна  нежно в моите уши..
- Ние никога, никога не сме сами...
ние сме Деца завинаги ...
Радост, Лъч и Светлина..
които  споделят  една Душа.....


image






Гласувай:
6



1. peperutka - тясно е Душа ми...
21.08.2019 20:52
want Home @
цитирай
2. peperutka - кой е тозз..Колю Гея, бееее.....брат лексОдръве?
21.08.2019 20:54
тва лудото, нали разпоредих..да го изтрият...
25 имена има, и 10 акъла ))))
цитирай
3. ednalady - тук, няма ни един..нормален/извинете острият ми език...
21.08.2019 21:41
жал ми е за теб,пруфесуре...и за "малката на къра"...
писах за педофилията скоро, на 03 08, тук...цъ цъ цъъ, мъкааа...

цитирай
4. peperutka - ето го моят скромен/ но,от Сърце/ отговор на колегата Черен космичен рицар!!
21.08.2019 21:53


Тайната бе тук, ти я разкри ...
и, Бог прошепна нежно в моите уши..
- Ние никога, никога не сме сами...
ние сме Деца завинаги ...
Радост, Лъч и Светлина...
които споделят една Душа.....
цитирай
5. peperutka - искате ли..Анализ/ аз спах досега )))
21.08.2019 22:04
беше вълшебно..валеше топъл, летен дъжд,
и,ти ми изглеждаше,така..могъщ..
що за филм беше това,и
кой измисли тази сложна игра ...

това е моята Първа ,детска, чиста,безсмъртна Любов..
бях на 16, той Ханс Йоахим/ като Йо )) на 18...бяхме астрални Души близнаци, той на 22, аз на 20 Май..
беше красив, висок, рус, добър, щедър, топъл, сърдечен...Ариец, 1,90
изгубвах се в ръцете му..изгарях от целувките му..а, не бях познала още Мъж...
не можехме да се разделим, след 6 мес ми предложи на колене Л'бовта си..
Мама ,каза твърдо...Нееее..малка е,
тя ми е най умната, най красивата, най-скъпата...
........не знам, как оживях в следв.3 год....
дългооо не исках Никой друг да ме пипа..Ето,това е Любов, несбъднат копнеж
на Душата ...
другото, е..другоо..нарича се Съдба, карма..Колелото на Самсара..
.........
цитирай
6. milady - ахъм.Писсанко, ми затрил добрите думи, и прият.съвети../тъпа, надменна Гордост и самолюбие
21.08.2019 22:20
скоро писах за Педофилията, и за тежките психични комплекси..свързани с това..
при него за съжаление, те ескалират, сигурно е от възрастта../има и кармични уроци
според мен, Човек е тук, на Земята ,за да се учи, да страда, да се смирява..
да се покорява, да изтърпи..най тежките мъки, лишения и унижение
да победи Себе си..
/ами, вижте Иисус, нали сте..вярващи..Това се нарича Карма..
да "правиш Това, което не ти се прави/ така учи и Дънов
ние не сме тук заради..пари, секс,кариера, нито даже заради..някаква Любов
а за Смирение, разпад на Атоми и кванти,следва Божествена Трансмутация
сложно е, нали..така и трябва!
( помните ли 666?ее, сега ще стане 661.
Ние трансмутираме..наЕдно!

цитирай
7. peperutka - не разбирам..тази..изобилна напоителна , лигава лирика..
21.08.2019 22:27
мъжове на по 60,65...всекии ден!!!!!!
алоооо..и дядо Боже, не ви трае вече..))
цитирай
8. peperutka - по0дообре...
21.08.2019 22:55
да си слушам..Енигмата...
наздраве, како въскей..още ли дремуцаш..сама..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528637
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031