Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 16:51 - Ну дай..лапа, и 100€
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1855 Коментари: 17 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
  image




  image

Добрич,
бул. 25 септември 28
тел.: 0879825138






Гласувай:
6



1. peperutka - :-))))))))))
24.09.2019 16:56
жореее, нали..знаеш, че съм бърза като Стрела/ако го реша

Магазина е в Идеален център, закупен беше по Закона за Приватизацията
от наш колега,Баровец от КК Албена /споменах вече, не е етично повече..
разб се, той, сигурно е продаден вече на ..русските .@аФиоти...
тежкаа Съдба...минала съм по тоз Путь, брат...
маф.Русия ме разори, Германия ми..помогна..Факти!!!!!
/от моят живот, нали...
цитирай
2. starforlife - ОК, де, Юле, признавам (те).
24.09.2019 17:03
Явно когато одеве надзърнах набързо - не съм мернал Добрич.
И. З. В. И. Н. И. М. Е.
Но наистина не беше с лоши чувства.
Иначе: Мисля, че "Берьозка" не е реализирала франчайс, наистина е собственост на руснаци (водили "сме" им счетоводството), а от таб "За нас" ще ти бъде потвърдено, че работят с руски производители.
Немски не се посочват.
И естествено, че ще почерпя.
цитирай
3. starforlife - Зелен хайвер от "Берьозка". Ха ха ха
24.09.2019 17:04
Шегувам се - сланина с чесън от "Лидл". Хаааааа ха ха
цитирай
4. peperutka - ти, си по-бърз и от мен )) извинявам те..
24.09.2019 17:06

И. З. В. И. Н. И. М. Е.
Но наистина не беше с лоши чувства.
цитирай
5. peperutka - аз, съшо, не съм търсила...
24.09.2019 17:10
подробности, това го чух в Магазина..
/ това лято,с децата бяхме на гости,
а, Единият във варна, е близо до брат ми..
на Чаталджа..

цитирай
6. starforlife - При пазарчето за цветя? С "8-ми приморски"?
24.09.2019 17:27
Тя, Русия, разори България, та теб ли ще пожали?

И понеже сега русофилистици като ВВ ще започнат да патетират, та да вмъкна нещо извън (ли?) темата:
Държава, в която един Програмист и то от високо ниво (синиър, като моя милост - хе хе хе) взема (в руска, не западна компания естествено) почти наполовина на малко над средно ниво ЧИНОВНИК в сектор "експлоатация на природни богатства" - е просто идиотска държава.
Миналата седмица (за N-ти път вече) донесох пресната информация, че в "либерастки" Амстердам, един Учител, взема почти колкото (мед) Програмист.
Ето това са нормални държави - ЗАПАДНИТЕ.
Където има относително равенство по отношение на трудовото възнаграждение и стандарт на живот.
цитирай
7. peperutka - уважаеми колеги,мисля, че усещате правилно..
24.09.2019 17:28
моята Идея, и лични чувства, не са насочени против ..братушките-народа на русия.
а, против Мафиот.Криптокрация, която владееКапитала, и унищожава...Всичкооо
средната класа и благоденствието в СаЩ, Русия, България...
наред е Китай/техен експиримент за поробване и чипизация на населен.
...следите ли ми Мисълта?
не се заблуждавайте по €кономическите показатели,Гледайте на Духа!!
те са АНТИ човешката природа, Свобода, и Еволюция..
Благодаря ви за интереса, днес имаме мн.интересни Теми, и дебати
/добре, че и при нас..вали)) а, тук..е забавно...
цитирай
8. peperutka - жоро, първи пострадахме ,ние на морето/ ясно ти е..защо..тим и...т.н.нъ..
24.09.2019 17:30
да даа..там е..
добре, че той запази поне 1/3 от Бизнеса си/брат ми, ние не успяхме..

6. starforlife - При пазарчето за цветя? С "8-ми приморски"?
17:27
Тя Русия разори България та теб ли ще пожали?
цитирай
9. milady - предложих на ВВ1951, да говорим с цифри/ макар, че лично аз, съм видяла и 2 и 200, и 2 000
24.09.2019 17:45
Ето това са нормални държави - ЗАПАДНИТЕ.
Където има относително равенство по отношрние на трудовото възнаграждение и стандарт на живот/

така е, миним.заплата в момента, е около 1 600€, нетто. или 9,50 на час/екзистенц минимум, и никой не смее, да го наруши,освен..тук там турци и...братята руси...
към минимал.запл. има платени здравни и социални. такъв Е Закона.
и се спазва, и над 40 млн.Народ..тук работи, има и около 100 000 свободни раб места, но такава е Епохата в която живеем, дигитална...ПостХуманистическа..
а, до 10 ина години, и Роботите, ще ни конкурират мн серозно..
разб. се.има и около 3млн, безработни.. варират, според Сезона..
/това са предимно неграмотни, и тук ги има, разб се..

един Учител,започва примерно с 2 000, 2 600, до 3 500е, според класа,квалификация, и катедрата..
писах, вчера..Германия храни мн бълг. семейства..Какво искаме ние ??
нали, искахме Свобода, работа, права...
цитирай
10. radostinalassa - Хайде, девойко ..
24.09.2019 17:48
не се скатавай. Ела да ми отговориш на въпросите за расите? Ако ти е необходим бъбрек, напр. ти ще вземеш ли арабски такъв, защото някой арабин ти се е усмихнал? Да не си самоубийца ?
цитирай
11. peperutka - аз гледам,какво постваш, ноо имам Силно Съмнение, че ти не се четеш,Ужааасстт!!!
24.09.2019 18:02
radostinalassa написа:
не се скатавай. Ела да ми отговориш на въпросите за расите? Ако ти е необходим бъбрек, напр. ти ще вземеш ли арабски такъв, защото някой арабин ти се е усмихнал? Да не си самоубийца ?


ще взема, даа...и от свиня, ще искам..
баби,изгубваш се във...Нета , и фактите
мен ме интересува, ТИ,какво мислиш, и как може да го защитиш
разбираш ме...
цитирай
12. milady - ..аз, мисля, че писах за Новата Герм.Медицина...а, ти какво работиш?
24.09.2019 18:16
radostinalassa написа:
Това не ти е езотерика и усмивки. Стой си в блатото , пеперут.


а, за блатото, личи си, кой ,къде квичи...
Езотериката,Херметизма и Окултизма, са в Основата на Човешката Еволюция
като Основополагащо и Всемирно Тайно Учение/ ти ми трупаш..факти, без
никаква задълбочена трактовка...Цеце!

а, ти какво работиш? защо криеш и лъжеш..и имаш 10 имена/потайни?
дежурен Трол в Нета..
аз никога НЕ съм анонимна, на коя основа изобщо да дебатирам с теб!!!?
приятна вечер..зомби..
цитирай
13. starforlife - Тинчеее... Пръчкоо... Ето затова ти говоря, че си тъпа та дрънкаш.
24.09.2019 18:59
Човек в нужда ще вземе орган от когото и да е, стига да е съвместим. Какво значиние има дали е арабски, руски или марсиански? Но ти нали "си" човек на Науката и най-вече медицината, та трябва да се изтропаш анално/фекално с подобна простотия.

Виж по отношение на блатото - Джулка живее от години в държава, която е сред най-уредените в света и в която стандартът е на светлинни години разтояние от този, който ти някога въобще ще помиришеш, докато ти в село ДолноУЙново си се сраснала с продънения си стол от 70-те години пред "руския" си компютър и не излизаш от "руския" Интернет.
Може ли да си толкова залупена бе, джанъм?
Аз съм удивен колко повредени идиоти като теб има в тази нашата България...
цитирай
14. peperutka - не мога да водя р-р по тролски, ТО скача от тема в тема..
24.09.2019 19:09

/Аз съм удивен колко повредени идиоти като теб има в тази нашата България.

като заклано японско петле/горкото..
.. жороо, тва е уникален антиЧовек/ за$би го..
ТО скача от тема в тема,като изоглавено ..
цитирай
15. peperutka - копукова, моля, опомни се!
24.09.2019 20:34
Коментари
Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.
цитирай
16. peperutka - a брее, п_остакели..тук ли спите?..вижте се!!!! аз бях на кино, ядох, спах...баасси...
24.09.2019 23:23
.....луда работа..само ,луди баби жаби тук!
цитирай
17. ladylady - защо трия р.копукова..и цецаРасса, чат пат..
25.09.2019 12:20
многоо добре виждате,какво е поведението на тези потребителки..
россата обижда и клевети наред..без спирка, от 5-6 г...
ЦецаВладова, е типичен неуморен трол..с около 6-10 акаунта/анонимни..
/ няма да допълвам отново..що е трол, и какви поразии нанася на средата.

такива дебати не са полезни, и не са нужни никому!
запомнете го, имайте го предвид, и ме..прескачайте...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 534400
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930