Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2019 13:11 - идва и поздраваааа...
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 494 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



  "По-добре да изгориш, отколкото да угаснеш."

- "Желанието да бъдеш някой друг е загуба на самия себе си."

- "Направете вашата работа пълна с живот, а не живота пълен с работа."

- "Някои хора вярват, че придобивайки признание и заработвайки пари, те могат да си купят щастие...
Това не е така..."

- "Упражненията воят до перфектност, но никой не е перфектен, тогава защо да се упражнявам?"

- "По-добре да бъда мразен заради това кой съм, отколкото да бъда обичан заради това.. кого не съм."

 "Хората смятат, че животът е свещен и имат чувството, че е единственият им шанс и те трябва да направят нещо с живота си и да оставят следа. Доколкото ми е известно той е просто спирка преди задгробния живот. Просто един малък тест как се справяш с реалността."

- "Никой не умира девствен… животът ни го на*уква на всички."

- "Никога не съм жадувал нито за слава, нито за нещо подобно. Просто така се случи..."

RIP....God bless You, Kurt!!!




Nevermind е буен и бунтовен протест срещу установеното положение - викът на новото десетилетие, което до голяма степен ще премине под знака парчетата от албума.

Днес, почти 30 години по-късно, в една безумно различна среда, те успяват да останат релевантни и актуални. А изгубените тийнейджъри по целия свят продължават да слушат Nirvana.


image






Гласувай:
6



1. peperutka - :-)) в началото, кърт...
25.09.2019 13:18
се обръща към Публиката : защо сте тук...
ее, това питам и аз...днес..
знаете, поствам..сърфиращо @@@ така ме тегли отвътре..
/утре, ще кажа, откъде ми влезе тази муха в..главата..
бъдете тук...около 10 11
цитирай
2. peperutka - за "Парадокса на Расса, за Свободата и Демокрацията>
25.09.2019 14:55
ще се изкажа...довечера, да натрупа..мухата цеце,още плява
по-умно, ще е, да слушаш теззи,които се връщаме..оттам..
накъдето, ти си се юрнала.кат....гладна хЮрде4ка)
цитирай
3. peperutka - утре, ще пусна Ойся Ойся, за наша бабуля любимОя
25.09.2019 19:10

специалнооо за Юбилейните 10 000 000...четенки))))
наздоровье,цаффче, се тъй да цъффтиш!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 534051
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930