Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2019 01:36 - ще ви разкажа нещо творческо..
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 743 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Уважаеми гости на моят блог, сега ще ви кажа нещо творческо...в смисъл,Автентично


т,е..лично мое..макар и да ненавиждам личните споделянки, особено посреднощите, и
особено с непознати..възрастни субекти / с една такава съмнителна идентификация..
лексър, не се пипай по..оназз работа, пише се ИДЕНтификация..жори,кажи му го на ухо
В западна Европа,сигурно ,знаете, има многоо и най разнообразни Бутици,Галерии и
разни 5 етажни МОЛове, с още по Обширни Паркинги, и те на 5 етажа, естественооо!!
има и  малки, кокетни Хлебарнички-Любимото  местенце на многоо усмихнати бабушки, и тук има такива бодри, весели  бабки около и над 70те, сигурно има и поЕтки, но не си  личи..изглеждат  ми винаги на кефф, доволни  от себе си...и някак  безгрижни...
има и многоо книжарници, за тези ,които  са изкушени...или като  мен..скучаят..
 перманентно-хронично...така, се завъртя и поредният Хепънинг, идва от гл.случвам се,
 What s happend / with you ))  или,какво  става с теб..нещо подобно..
не  е  в корелация с летливото..наречие " щастлив съм."
Разбира  се, и тук онлайн търговията преживява  буен разцвет, или..бумтеж, както повече ви кефи) и, конкуренцията помита..многооо  малки и средни фирми/ МТфакъ
ноо, тръпката си е тръпка..на Война ,като на война...мисскее @

  За разлика от преизобилието ,и свръхпредлагането на стоки и услуги/на респ цени..
..тук, персони като..Крале и Принцеси липсват, но този  недоимък, някак успокоява и уравновесява ситуацията..наоколо..Има и още куп  различия и..бариери, даа..бариери...
  като  напр.такива патологични отклонения, като  нашият  нечуван БГ феномен -
 кифла, и мутреса/чалгарка..този  любим бг жаргон тук..е нон сенс,и самите изрази..
 са напълно неадекватни и непознати, и биха втрещили, всеки един средно..тъп ЗападноЕвропеец)))) освен ,ако не  е бил..катоИкИМаус поне веднъж в  Paris @ oui 

Ноо, какво беше изумлението ми, насред ..пейзажа, чувам Бг реч, и по инстинкт,се 
заслушвам напрегнато.Оказа се, че са две дружки, някъде от  ekzoti4na България,
тръгнали на Екскурзия с мама и  тате @
 да видят "на живо" ЕС Изобилие, Стандарт и Гостоприемство.Усмихвам се неволно  на 
мислите си...кога ,бях и аз на 29-30, когато, за Първи път кацнах в Берлин..сякаш  бях и сериозноо bremenna ...Jaa, wohl @
 Поглеждам си бегло часовника, и решавам, че мога да изпия едно Капучино, и две   хубавии  топки  от моето  така 
  Л"юбимо Желато, от Сицилия...
оо, мама  миа...защо, се мъчих толкова  на Пътечката...
......
 ..Вълнението ме обзема при спомена за  близката ваканция на морето, и сядам..да поема  глътка  въздух, дабълЕспрессо, и  спом. вече Гранде Изкушение..
глътка въздухххх....оххх..и.. ааахх, че кефф....
 заболяват ме краката с теззи Уикенди и Шопинги, гледам, повечето са с маратонки ,и
  кецове, нооо не и аз .нали съм една Лейди в Златна възраст..и..повдигам вежди..))
Докато се мотахме из..ПоЛиците и рафтовете /обичам този аромат на  прясно мастило..
 имаа нещоо, мн.специфично, дори  леко..замайващо .в него...опсс ,отклоних се пак Лиричноо..та,така да се върна  в Епицентъра на моят кратък разказ:
 Двете  мацки..си бърборехаа нешо, смееха се..а ,аз..се направих на €нтелектуалка, и за
 четох един Каталог/ 2019.. Оказа се, че има нешо, което ме притегли веднага...
 Монографията на  проф Ю.Вучков..на немски език..Уаууу!!!  Бингоо...
 1 000 и кусур стр Тухлааа.. директно, от Стара България...
  решавам, да се  изфукам и вадя Маестро картата ...

  следва, как прахосах набързо  500 Е, без да ..искам....




Гласувай:
5



1. peperutka - :-))))
27.09.2019 08:20
и, немааше край...веселбатъ наоколо..
цитирай
2. peperutka - докато..ги наместя обаче тезз 500...
27.09.2019 08:22
бая зор видях...как от № 42, да се набутам в 40...
после още за мойтеУдоволствия- ла Долче Вита..
цитирай
3. eva666 - л баба, пак..накриво дремуцала..
27.09.2019 08:31
под семьоноффската шума..
цитирай
4. getmans1 - усмихнати бабушки казваш, а. . . ...
27.09.2019 08:42
усмихнати бабушки казваш, а ... бодри и весели, а личат ли им 70те ... мноого интересна реклама правиш, хахаха

Колкото до професора, нямам поглед върху тясната му професионална кариера ... а телевизионната му дейност не ме впечатлява особено ... но това не е причина да го оплювам тотално ... особено още не истинал. Грозно е!
цитирай
5. peperutka - аз, разб се..мога да пиша...
27.09.2019 08:47
ноо, по лесно, и ме кеффи да критикувам..кат люб.ни леля...
просто ме мързи,а Критиката,и Чуковете по главата, е м.л.Теория/знаете, що..
освен тва е полезнаа..питайте и Кастанеда..
щот, аз книжки не чета, освен оназз за Краля и голата гладна котка..
цитирай
6. peperutka - реших да напиша нешо по-весело,гете! да се отсвиня...чудесен майтап си сгънал..
27.09.2019 09:01
getmans1 написа:
усмихнати бабушки казваш, а ... бодри и весели, а личат ли им 70те ... мноого интересна реклама правиш, хахаха

Колкото до професора, нямам поглед върху тясната му професионална кариера ... а телевизионната му дейност не ме впечатлява особено ... но това не е причина да го оплювам тотално ... особено още не истинал. Грозно е!


Гет, тук има около 20млн Сеньори/така им казват, т.е почтени люде над пенс.възраст...ами, немат такива ужасни грижи хората, и се веселят..
таа, средн.средн възр.граница на животa, е скочила около 80..не е никак зле..
а ,има и мн над тази...
С-мата ги поддържа яко..здравни, лекове, масажи
СПА, гимнастики, туризъм и..какво ли не.
Това е Цяла индустрия за 100 милиони, даам..
тук е норм да видиш в залата
хора над 60, 65..смеят се разпускат, превенция...за Добри Бъднини...
аз съм Европейка,и ненавиждам..лъжата...
и подлостта..на русските злобари..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532539
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930