Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2019 09:48 - щрак@ !!!! снимката е под мой Патент № 12 356-Т
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1360 Коментари: 14 Гласове:
5

Последна промяна: 28.09.2019 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   ето го и...текста на "прима виста"...


нещо..се бъгна..Сървъра..комай..
09:36 май, stanaX mn SERIozna@ в посл..дни на Лятото, има си причина..и,сигурно е Есента, тъмнината , мелотонина...депресийката..
и тази бабешка..тъпн@ тук..еври дей..
ама лудааа работа, тръгнах сноши, да пиша един кратък, и мн..умен
/според мойтпо .АйКу..отговор..
за НСРед, и защо Тръмпо, е № 1 Туит, и за тези, кървави новини, отвъд
Океана..и това ме разсмисли..насериозно..не , че НЕ го знам, ванче..
многоо станаха, тъй наречените "многоо силно Психично Болни".хора,.
в Америка...
където, 2/3 от. хорАтa, се чудят..как да се Разгевезат.., и къде..
като..нашта.любима квартална ..котка , която мяяукаа..пак посреднощите..
и,която,съмнявам се..отскоро, се научила,да яде Сладолед...без лъжичка @@
моля ви се, и то от НBO - демек- виртуалистически!!

баасси и тезз опасни Ай Ти Изкушения, скоро иРобоКоп ще си имаме...
с 33 Пози Кама Сутра..доктор по Право,рус, 1 88, боДибилддер, и Завоевател..
на Тронове...., роден Крал...
@@@

пп
ще ви покажа по-късно моят смислен съботен Умен Дебат, за Ужаса в Америка..
/ не ме разбирайте...накриво..бясна съм / ноо,знам, чеи вие сте....изкривени ))
инак, нямаше..да се познаваме..

ето и моята най любима пеперУдка. мис Норма Джийн/ Мерлин Монро
ненадмината и до сега..амер , и световна. Идол ка, с IQ- 166


мухаха хах аа ...eтo, това е новина,за т.н..хабилитирани...лица)))))
That was great, mammy!!
и, зашо ли С мата, 3 п, ме връща нощес...
накрая ...заспах след половин кутия Mon Cheri...вишновка ))))
image
няма  как...Норма Джийн, покорила...целият Свят, и Америка..и  Ръшъ, сигурно..
 да не е  моя  Фаворитка..и Любимка
 на всичко отгоре,наскоро...чета, имала поГолямо  АйКю от А Айнщайн/ не е шега
 повече, след малко...не съм  пила още кафето..











Гласувай:
8



1. peperutka - ко, става..пак?.Сървърите..падат като Керемиди, баасси..
28.09.2019 09:50
забравих си умната Мисъл и средн..Пост-отговор,който бях обещала
на колегата..говедаров..за Америка и "белият терор"..
ще се опитам...но е мн..тъпоооо така...
цитирай
2. peperutka - малелее...хАман от хабилитирани..
28.09.2019 09:52
мамУни..още не съм..написала...5 реда
и Тя..бяснааа,с пяна на уста @@@
Уич, я давай ГСМ на тв..приятел))))
цитирай
3. peperutka - искате ли..музика...
28.09.2019 10:03
за всички...луди,и...вечно млади /пенсии))
цитирай
4. peperutka - ж..ако минеш..покрай мен..
28.09.2019 10:23
кажи нещо, плссс...за сървъра, и снимките, и тази...сложна тъпотия тук...
хубав ден..ако си на Пикник/ и поздрави на тайфата..
цитирай
5. peperutka - т.н./много умно/ Бял терор в Америка..
28.09.2019 10:57
е организиран от мн време насам,от Тайните Служби/периодични Акции
на кръв ,насилие, и все повече жертви...!!
защо е така ? не веднъж,съм подавала инфо, за авторите,които аз чета отдавна..
разб се ,в СМИ и ТВ Банкя и Останкино..това няма как да бъде допуснато в Ефир

мога и с две думи, мога и с ..локуми
/ но, знаете, нямам мн. нерви, и не трая
върви, строго организиран Световен Заговор,Театър на Хоръра...
с една единствена Цел - НСРед, който включва най вече, "загуба на
Свободите" на гражданите/ по цял Свят, и Русия, рассо!!!!
и, превръшането им в манипулирано,уплашено,и профанизирано стадо..
НАЙ-вече , чрез ..бързите Нови Екстри на АйТи Технологиите..
и това ,не е Сценарий за сериал по HBO...
Криминале, или поредна жълта Конспиративна сапунка..
а План, както започнах /по-горе ..
в този случай/тук/ Целта е, да се "прибере" раздаденото Оръжие на гражд
в америка, което е според Закона, знаете...
конспират. писател Д Айк, когото нарочно..дискредитират мн здраво..
нарича това с 3 Думички : Проблем- Реакция- решение
това следва Логиката на Хегел/техен Гуру!
за което споменавам и аз всеки ден.
имаме Теза- Антитеза- Синтез..
ПЛАНа е ТЕХЕН...

с две думи- Белият Терор, е в ръцете на Белите якички, с черни ръкавици
ето ви Тема , вие сте ..нататък...
цитирай
6. peperutka - vaquero.blog.bg › politika › bolnata-naciia.1675933
28.09.2019 11:21
ето го и Поста на говедаров, където..се леят м-у блокови, напоителни... помии
без никакъв здрав..смисъл и логика..кухи, и неточни понятия,хвърлени в ефира.
и,поради това, че той няма модерация...там, Панаира е пълен и шарен..
даже забавен.Уникален блог е това - всеки трети, е ..Хабилитиран...
като,започнем с ескуайр а Астрото, и свършим в
Листопада на Семьоноффци...

трудно, се сбират Бисери в шумата, но вие ,дерзайте..
и аз така съм започнала..Чудесен ден ви пожелавам,любими мои читатели!
за вас, работи, Джули, усмивки..
цитирай
7. rosiela - Де научи правописа, де, щото не става и четвърти клас!
28.09.2019 14:32
peperutka написа:
мамУни..още не съм..написала...5 реда
и Тя..бяснааа,с пяна на уста @@@
Уич, я давай ГСМ на тв..приятел))))

цитирай
8. анонимен - Пепепутке
28.09.2019 18:09
Ела да те побарам по тлъстата дупара. Адаша ме препрати към теб.
цитирай
9. анонимен - Росо Босо, може да не знае да пише, но върти добре багажника.
28.09.2019 18:10
rosiela написа:
peperutka написа:
мамУни..още не съм..написала...5 реда
и Тя..бяснааа,с пяна на уста @@@
Уич, я давай ГСМ на тв..приятел))))


цитирай
10. rosiela - И това е предимство.
28.09.2019 18:22
go4ito написа:
rosiela написа:
peperutka написа:
мамУни..още не съм..написала...5 реда
и Тя..бяснааа,с пяна на уста @@@
Уич, я давай ГСМ на тв..приятел))))



цитирай
11. peperutka - :-)))) мило го4и...окъснях ,сорри..бях на тет А тет в семьоноффската Гора..
28.09.2019 19:58
как да го кажа, по културноо
вече имам..друг Айнщайн.. имал Хай Ку Ку 190, да не ти казвам
пък за Пакета, с гл П !!
не те обичам повече...мили пухчо..
ти си мръсник..изневеряваш ми..с коят баба ти намигне@@@
моля,Вън от моите покои/ знаеш, колко съм бясна и..гореща..джаНдия..
огледай се..имало и по засукани баби,Хабилитирани доцентки..
по Устна хармоника , и птичи Хоровъд/ кис кисс кисс.....


цитирай
12. peperutka - копукова, на кого говориш, бе? събота вечер...правопис??
28.09.2019 21:49

7. rosiela - Де научи правописа, де, щото не става и четвърти клас!
14:32

а бе загори тенджеро,я бягай оттук

зарад моя правопис ли кибика....цяла събота тукЪ!!!!!
цитирай
13. rosiela - Не цялата, Джу, един миг стига да отразя колко си прост / - а /!
29.09.2019 07:08
peperutka написа:

7. rosiela - Де научи правописа, де, щото не става и четвърти клас!
14:32

а бе загори тенджеро,я бягай оттук

зарад моя правопис ли кибика....цяла събота тукЪ!!!!!

цитирай
14. peperutka - марийке...чедо, изкукало ,още клето!! защо, не се гавриш с баба ти Босса..
29.09.2019 13:15
go4ito написа:
Ела да те побарам по тлъстата дупара. Адаша ме препрати към теб.


Тя е плоДоносна, богата почва, има и...село, и вила, и клозет У дома
и даже е пУтетка, 8 полувиШи ...
не си чупи..млечните зъПки с кака ти, баба ти Джу!!
инак, разсейваш ме...но стана баналничкоо кат. СемьоноФфска ..баница без масло!
аз, Джули
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531917
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930