Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2019 12:28 - ... пропуснах Я!! ла Белиссима!!!
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 776 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    image

"Остаряването е невероятно. Харесва ми. Страхуваш се по-малко, губиш естествената си хубост от младостта, но остава нещо много интересно."

 

"Любовта не си отива, тя се променя.“

 

 

"Животът ми откри други неща. Успях да се измъкна от черупката на красотата. Трябва да съм готова да приема, че тя отминава. Помага ми фактът, че имам деца. Искам да бъда жена, която се чувства добре в кожата си с напредването на възрастта."

 

"Можеш да изпиташ страст и към най-лошия мъж, който си срещала някога. Но това няма нищо общо с по-дълбоката връзка. В нея страстта остава, но по-важни са други неща."

 

"Една жена е уникална, когато е себе си, когато се чувства добре в кожата си, но това отнема цял живот."


 
image


Днес / 30 09/ рожден ден има една от най-красивите жени в света -
Моника Белучи. Италианската актриса навършва 55 години.


Моника Анна Мария Белучи е италианска актриса и модел, родена през 1964 година. Тя е една от най-известните и успешни актриси в Италия.
Винаги впечатляваща със своята външност и стил,
Белучи се е превърнала в символ на женската красота.


Споделяме 5 нейни урока за живота.

Галерия
Звездната трансформация на Моника Белучи

„Вярвам, че времето разрушава всичко. Можете да вземете една красива червена ябълка. След известно време тя ще стане сбръчкана и пълна с червеи, точно като това, което се случва с нас.“

Прочети още на: https://www.az-jenata.bg/a/8-svobodno-vreme/38650-5-uroka-za-zhivota-ot-monika-beluchi/





Гласувай:
7



1. peperutka - Времето...
01.10.2019 12:30
..........
„Вярвам, че времето разрушава всичко. Можете да вземете една красива червена ябълка. След известно време тя ще стане сбръчкана и пълна с червеи, точно като това, което се случва с нас.“
цитирай
2. mihala - А де,де,
01.10.2019 12:50
Някои се сбръчкват,а други разцъфтяват ...хахаха
цитирай
3. ednalady - :-)) не е лесно, особено, ако си красива и..убийств секси!
01.10.2019 13:06
това, отнема...цял Живот да!!!

"Една жена е уникална, когато е себе си, когато се чувства добре в кожата си,
но това отнема цял живот."
цитирай
4. peperutka - 3. ednalady - :-)) не е лесно, особено, ако си красива и..убийств секси!
01.10.2019 14:36
ако си дебелОка,пуста и суха...мома...

пишеш минуси..до Амина @
цитирай
5. eva666 - даа, има гланц и фотошоп, но аз съм Я виждала и без грим..
01.10.2019 14:45
mihala написа:
Някои се сбръчкват,а други разцъфтяват ...хахаха



Красотата И е Невидима))) и убийствено...поразителна....
цитирай
6. eva666 - ето,и моят по-здрав...за празнуващите ...@
01.10.2019 14:52
О, как любя, истински и от сърце,музика, пУезия, и рими-удари ми..
да заливат безсрамно и нагло цялото,ми Есенно- топло- и щедро Божие Дарение...
ето например, ей такива...сложни каламбури,като следните:

да пиша от Зори, до мрак ,и да опУетизирам моят Змей-Любим,който Е до мен@
още обичам, да разпъвам масали по селски, а да се пиша....литерат.критичка..
освен това, да пиша пошло и грозно ,а да говоря за Бога/ в поТсемИоновската гора!
да ми раздават акъл.. и "мъдри" съвети ,анонимни / подмолни и съмн..персони...
как, правилно да обичам...моите деца, внуци и..семейство..и..бог!!
за накрая ,най обичам..криви, сбръчкани матрьошки,да ми лалат за супер и хипер
бойни глави и ракети...и, да ненавиждат жълти и черни боички, и др...подРаси!!!

а, има, и още...за десерт,Епитафия..с титли..))
Буржоазно-хабилитирани..заклети Доайени,да ми дрЪтнкат безспирно
за младеШкото си безвремие..и да се плюнчат безсрамно,
за опасните мъжки ..ласки!!!

ще допълвам, когато ми...кацне Белият гълъб на рамото, и ми даде още
Вяра, сила, Правда и..Любов...за да остана достойна и..жива!
/аз , тук
цитирай
7. eva666 - защо пиша на този език? високо..Валериански /повече утре.
01.10.2019 14:56
вчера го слушах в едно видео за 7те Трона и Кралят / кис кис киссс...
/ще се върна на Темата 7..

Притчи 26:24 се казва за злонамерен човек
"Когато такъв говори сладко, не му вярвай, защото има седем мерзости в сърцето му".

Източник:
https://dama/article/zashto-7-e-tolkova-vazhno-biblejsko-chislo/13443/ © dama
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 535092
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930