Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2019 09:14 - кажи ми, кой ти е приятел?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1189 Коментари: 12 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



image







и Путин използва тази възможност, както се казва, «по пълна програма».




На въпроса на журналиста:
« Защо Путин ви отстрани от президентския религиозен съвет и назначи на ваше място Берл Лазар?», равин Шаевич с явно огорчение отговори:

- Това е политика. Зад Берл Лазар стои могъщо финансово подсигуряване.
Той няма проблем с парите, за разлика от нас.


КАЖИ МИ КОЙ ТИ Е ПРИЯТЕЛ…
image
Източникът на финансиране на руските хасиди до голяма степен се изяснява от думите на Давид Ротшилд - влиятелен член на прочутото банкерско семейство мултимилиардери, което е главната ударна сила на световната задкулиса и световния еврейски капитал. Този достопочтен представител на висшата каста на юдейските жреци на Златния телец се изказа така за Берл Лазар:
- За пръв се видях с равин Берл Лазар в Давос, Швейцария – а когато пристигнах в Русия, една от първите ми работи беше да се запозная по-отблизо с него. Това познанство прерасна в близко и доверително приятелство. Заедно с него започнахме доста инициативи. Много се надявам, че нашето приятелство ще има продължение и за в бъдеще». (3)
Виж ти, какво било! Приятел на самия Ротшилд – все пак, съгласете се, такъв човек не се среща под път и над път!

В този контекст става ясен изборът на Лазар за главен еврейски съюзник на Кремъл.



image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - който търси, намира..който блее - загива..
28.10.2019 09:16
кат разните ви пОт ки.. мистрии..и хайв-Анки..

27.03.2014 20:55 - РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ! Путин и равина Берл Лазар

автор: budha2 категория: Други
прочетен: 2440 коментари: 0 гласове: 5
последна промяна: 29.03.2014 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog
цитирай
2. peperutka - разб се, че съм чела/ нямам ги..обаче..
28.10.2019 09:21
Протоколите и..Маските на Величията/ Н Николов, преди долу горе 20г...хлоорее..
за тъпитекиффли, това звучи...екзотично
/ като Андреа, и Азис..у Дубайско
цитирай
3. saankii - :-))
28.10.2019 09:40
аз не съм..чатърменка ,ни плюсаджийка..милики@@ли..
нито, приятелката пред блоКа ви..
не си губете..Енергията,а се образовайте..
Мъжете обичат Умни жени,а не млади бучки..за истинските мъже говоря..
на 50г..маалкоо е късничко, да започнете..
ноо, все пак е..нещо...
а за онезз на 20 -30 -33 мисля,да вдигам..ръце..
за тях..сичко е кино, и фотки..колажи и хейт в Мрежата,до...следв криза
на АЗ а...
цитирай
4. peperutka - сегааа...моят Френд Гого, и той..
28.10.2019 09:50
избяга, знаех си...все някога...
Свободен Ум, безмерна Жажда и неУкротима Фантазия, не може да се задоволи с България..
спокоо, ще идваме на гости..,на море,ще инвестираме..все пак това е Родината..
Жоро стар, ще липсваш !!
той ме докара тук..Научих многоооо ,6г и 6 мес пиша,споделям...
доволна съм многоо..от себе си..аз винаги съм била Отлична ученичка..
и на вас, благодаря, че вместо да ми извадите Очите...
вие, ми изписахте Веждите..
без този хейтърски Щурм унд Дранг..нямаше да стана толкова Добра...
може би, ама надали )))
цитирай
5. peperutka - следва...
28.10.2019 09:53

Сега вече всеки читател може да реши сам за себе си: дали си струваше Русия да бъде спасена от олигархичен преврат с неизбежен резултат унищожаването на нейния държавен суверенитет, разделянето й на части и поетапното присъединяване на тези част към глобалната американска империя – дали си струваше в името на това спасение да се реализира толкова тесен съюз между Кремъл и русофоба Берл Лазар?
Тук всеки трябва да прецени самостоятелно.
Разбира се, може да се настоява, че в резултат на този съюз Путин е станал марионетка на един равин-талмудист, както и безволен подгласник на християнофобите-хасиди.
Но със същия успех може ли да се предположи обратното!? Откъде се взе Путин? Кой и как правеше имиджа на "добрия гой"?
sites/site/demokraturailidictatura/svetlina-v-demokraticnia-tunel/putin-i-svetovnata-zadkulisa
Превод със съкращения: Любомир Чолаков
цитирай
6. peperutka - аде бе..друг.говедаров..
28.10.2019 10:06
моля, дебатирай..тук..
аз , винаги имам Важни Теми..
понякога и по 2-3 Важни))
няма те..бия, спокс..не си падам..по дедовци..
цитирай
7. eva666 - не е важно да копираш,и баба...го може..
28.10.2019 10:15
Важно е да мислиш, и ако можеш - да дебатираш..нали?

ние го знаем..Чомски..
личноо, аз чета класика и съврем.амер Литература от 15годишна,краваров!!
от 15 год възраст..
а, сега, разкажи нещо за кадиров и путкина..
и, Берл Лазар, ерВеина у Машква?
слушаме те...
Постинг: © Коментари - Ноам Чомски за България
Автор на постинга: kvg55
цитирай
8. saankii - само, се чудя и мая, и Мира, не ми д...
28.10.2019 10:22
само, се чудя и мая, и Мира ,не ми дава..
КАКВО още искате да видите,за да се събудите и стреснете, Народе!!
знам, че 40%, избягаха..но все пак това е Родината..
на ..русските морди,аз БЕЗ БОЙ,няма да я дам...
а, вие...търакйте билетчета, и лижете мръсни престъпни..подметки..
Отгоре се вижда...най добре..
цитирай
9. peperutka - минуса..на старите путетки,
28.10.2019 11:15
се умножавал по 3 +++

ако, дойде нервнолу@ата от пескара/ изритайте я..
до моето Триумфално завръщане)
знам, че дебне от 9 00..въоражена с 4 имена
клетницакиФла си беше от малка..
цитирай
10. blackpredator - съвсем друг щеше да бъде света
28.10.2019 14:46
ако се беше омъжила за Пища Хуфнагел...
цитирай
11. milady - каква приятнаа тишина../от кога си мечтаех за това ))
28.10.2019 14:54
замълчи, Мелницо стара и черна, досада си!
омммммм...
цитирай
12. peperutka - :-))))...смотрите на комент @ 6....
28.10.2019 15:53
blackpredator написа:
ако се беше омъжила за Пища Хуфнагел...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532702
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930