Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2019 18:55 - Аналите на Джулия, и Друзила La Diva@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 998 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 01.11.2019 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     
27.09.2017 09:23 - Хей,това беше хубаво... Автор: ladylady Категория: Музика   image
Прочетен: 2564 Коментари: 27 Гласове:  9
  imageimage


Друзила: Хей, това беше хубаво изречение! Кажи ми го пак…

Калигула: В деня, в който спрем да търсим, сме мъртви."


image

image
image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - Missana..съжалявам за нашата..връзка@
01.11.2019 18:59

2. missana - Мъдри идеи на Калигула!
27.09.2017 10:18
Бил е просто разкрепостен, защо да е бил луд? Имал е абсолютната власт над Рим и римската империя. Нещо като бог в човешки образ. Би бил дори антроподемон, стига да беше и безсмъртен. Ако вземем например гръцката митология, ще видим, че боговете в нея се държат по аналогичен начин спрямо хората. Мисля, че добре разкрепостената жена в немалка степен напомня на Калигула. А въпросът за броя на сексуалните партньори се диктува единствено от полигамията. Тя вероятно има представителен ген в човека. Жена или мъж с ген на лебед трудно биха изневерили...

Хубав и замислящ материал!
цитирай
2. peperutka - Аve,Misana!
01.11.2019 19:01


3. ladylady - благодаря, миссана, реших набързо да дам моят отговор
на поне...5ма блогери.с един замах;))))
27.09.2017 10:22

А това е цитат от романизиран разговор със сестра му, Друзила от
книгата ”Лейди Калигула“. Нейният автор, Ласе Браун, е италиански историк, който се опитва да възстанови истинския му образ на базата на засекретени исторически архиви. И да извае един негов образ, който представя философските му възгледи, а не лудостта, с която е анатемосан за бъдните поколения като садистичен деспот.
Не че е някакъв мил и хрисим човек. Бил е доволно нарцистичен. И непоколебимо убеден, че Юпитер напътства действията му. В епохата на настъпващото християнство и контекста, в който е разбрано, неговата лична битка е била да покаже колко обичащи радостта от живота са ”старите богове”.

аз повече чета,и дебатирам..
отговарям, защо.. нямам „л.творчество“..)
не се смятам за ..толкова значима фигура..

4. ladylady - Аве,Миссана!
27.09.2017 10:35
Жена или мъж с ген на лебед трудно биха изневерили...

ех,че го..заби
/харесвам те!
цитирай
3. saankii - :-)) imam knigata...okolo 780 str..
01.11.2019 19:16

А това е цитат от романизиран разговор със сестра му, Друзила от
книгата ”Лейди Калигула“. Нейният автор, Ласе Браун, е италиански историк,
цитирай
4. ladylady - :-)) имам и 12 Бан а ...
01.11.2019 19:29
заради онезз, които, не се харесаха
в моят мублоков,Декамерон...
аз съм писател,критик, драматург..а, не ниско платена.. ку@ка..
благодаря, дребните тирани,са особено..необходими..по Пътя
и аз съм им свикналаа..мн.от отдавнаа..
цитирай
5. ednalady - имате ли желание за още...Римски Анали/ аз съм встрастена по Темата -за мен, е Егрегор, Карма..
01.11.2019 19:45

27.09.2017 10:39
повече утре,в нарочен Пост/„Женското лицемерие, бич Божи!

В чисто политически план, онова, което е било погребано в архивите, е вярата му в равенството между половете. Искал е да прокара закон в Сената, с който да даде право на жените да гласуват. Както знаете, направил е коня си сенатор, за да се подиграе с онези, които са въртели римската политика. Но ако това е било прието като проява на обичайния му ексцентризъм, то правото на жените да се бъркат в политиката извън дворцовите интриги, е било сред абсолютно недопустимите неща.
И от гледна точка на времето, в което е живеел - езическо.
2000 хиляди години след неговата визия за женско равноправие и свобода, жените могат да гласуват, да бъдат на ръководни позиции, да управляват държави и общности, но имат ли емоционална свобода от мъжа?

6. ednaeva - до тук,ще спра..засега ;))
цитирай
6. ednalady - затова, Гай Юлий Цезар/ апропо,и той.. гей, какохуйчке@
01.11.2019 19:51

Императора е казал...
За нормалните хора..Умните, звучат..като луди..
/ край на цитата..
цитирай
7. peperutka - опсс...киффлата Дю Дю, сега...ще ме провери..
01.11.2019 20:03
..страниците са..към 1000/ кой да ги брои
тухлата е..у Дома..))) скрита-покрита, да не я..барнат..децата...ххихи..
цитирай
8. peperutka - :-))
01.11.2019 20:19
сега, ще търся и билети, кога съм била в София, Пловдив, Бургас, Албена, св Влас..
на Аполония, ходя през година..в Лондон и Париж, през 2-3г
в Италия - Зимата, в Тайланд, Хонг Конг,Сингапур, Дубай - беше преди...
Кипър,Гърция...Турция, Испания...изтървах,
не ги броя...
а,към Росссия и Румъния...никогдааа)))
цитирай
9. peperutka - знам, ще запита някой..
01.11.2019 20:43
защо се обръщам към мисана...нали, ме обижда и хули, като...полудял..сатир..
жално е,мъж като него,да се превръща в удобен..
публ.дежурен @изач...
/ това е тъкмоо обратното на "Безусловната Любов"..за която се опитваш
да ни поучаваш..ТЯ,и затова е наречена...безУсловна...
това е имал предвид ап Павел/ знам го от Пва ръка))
цитирай
10. eva666 - :-)))) какваа мъкааа...
01.11.2019 21:10
даже и бабаРосса, се пръждоса..на бира и картоффки
нема, кой..един минус да удари...
а, двете ул.коШки, васка1917, и хуйчката...
умират отдавна от Бъзз, да се приближат до Лъвицата Джулия@

това беше Декамерон а за днес/гл ХХХ255
цитирай
11. milady - още,забъркани ментални Курабийки@
02.11.2019 11:11

3. valdor1355 - Блеки
31.10 09:32 Тези хора- бг актьорите, а не персонажите, в които се въплъщават генерират нездрави емоции. Най- положителното, с което би си тръгнал след съприкосновение с тяхното " изкуство" е напреднала меланхолия.
Там някъде ми изскача голият плакат на Деян Донков и се втрещявам от погнуса.
Такава погнуса, че се разтърсих за материал в ютюб. И го намерих. :))))))))))
Толкова е велик, според думите на Юлия! А аз добавям толкова велик, че клиповете на Боби- Гъдулката, който незнайно защо спря да публикува в Блог бг за две години ще съберат повече показвания от този, който пуснах в предишния ми постинг- само 1999! :))))))))) Именно това и ме подведе- малкото прегледи, че е публикуван вчера. :))))))) Показвам на Обожаемия. Той естествено мрази театралните афиши и преди да повърне, ми каза, че няма да стъпим да гледаме този "гей". :)))))))
След което ми предложи да ме заведе на друго място и аз приех размяната...

През това време Юлия от Дойчланд, която няма какво да прави вечерно време извадила клипа, видяла старата дата и решила да ме репликира и замае отново най- вероятно с копирани изречения и заявлението, че " Калигула и е мн скъп" и го е гледала преди година! Богове! :-о :)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528806
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031