Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2019 09:22 - КуРтоазията ми се предаде@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 877 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   

Честит празник на Всички..опитни творци, аматьори и..страстни лаици!!

image


Там някъде ми изскача голият плакат на Деян Донков и се втрещявам от погнуса.
Такава погнуса, че се разтърсих за материал в ютюб. И го намерих. :))))))))))
Толкова е велик, според думите на Юлия! А аз добавям толкова велик, че клиповете на Боби- Гъдулката, който незнайно защо спря да публикува в Блог бг за две години ще съберат повече показвания от този, който пуснах в предишния ми постинг- само 1999! :))))))))) Именно това и ме подведе- малкото прегледи, че е публикуван вчера. :))))))) Показвам на Обожаемия. Той естествено мрази театралните афиши и преди да повърне, ми каза, че няма да стъпим да гледаме този "гей". :)))))))
След което ми предложи да ме заведе на друго място и аз приех размяната...

     През това време Юлия от Дойчланд, която няма какво да прави вечерно време извадила клипа, видяла старата дата и решила да ме репликира и замае отново най- вероятно с копирани изречения и заявлението, че " Калигула и е мн скъп" и го е гледала преди година! Богове! :-о :)))))))



Гласувай:
5



1. peperutka - пропуснах и..виртуозните троли и халтУраджии/ки
01.11.2019 09:25
бъдете ,здрави, вдъхновени..бъдете Риъл, дори и това да ви струва..животеца
за малко сме тук, а ТАМ ГОРЕ..ЗАВИНАГИ!
цитирай
2. peperutka - аз пиша..
01.11.2019 09:35
и..преписвам..за История, музика ,филми,Езотерика, Философия..наука..
и какво ли ощее нее..откак съм тук..интересите са ми..много широки @@@
не виждам, кое ви смайва, и шокира чак..толкова..не се срамувам от себе си
сама ,съм изградила вкуса, Знанията, Характера и..Светоусещането си..
аз съм страстен, вдъхновен, изкушен ценител ,да го кажем накратко

а, това е Нашата Клеопатра, довечера ще пусна и филма..
/предлагам ви,да четете, по внимателно и..колегата от Ямбол, Ив Дунчев
безистена - Ние, Българите по света..
цитирай
3. eva666 - когато пишем..спонтанни..глюпавини..
01.11.2019 09:43
в 3 посреднощ, и си бъркаме..в д@пките..
нужно е,поне да се покрием за изв време..
след толкозз кич, пустословие, иПубл.резил
хубо, че, все пак сме..анонимни, ул..ко@ки..
цитирай
4. ednalady - тук пишат/или по скоро пишеха..
01.11.2019 09:59
многоо запалени по Древната и антична история..от Атила, насам..
Идеята за ИДИЛ, ВЕЛИКАТА БЪЛГАРСКА ИМПЕРИЯ, ме грабна и мен..
признавам, без блог бг,не би било възможно да натрупам това знание, и Мъдрост
щях да си остана...една залюпена, застаряваща..и самодостатъчна...
куха..лей...самоделка...
)))))
Апетита идва с яденето..Жадна съм за вашите слова, колеги историци, и лаици.
дерзайте, Словото е Първо/ и Ума/ Днес е най БГ Празник, нека да го покажем!
Благодаря ви за труда и голямата любов..към Истината..
аз, Юлия
цитирай
5. getmans1 - в 3 посреднощ, и си бъркаме. . в д@...
01.11.2019 10:05
eva666 написа:
в 3 посреднощ, и си бъркаме..в д@пките..
нужно е,поне да се покрием за изв време..
след толкозз кич, пустословие, иПубл.резил
хубо, че, все пак сме..анонимни, ул..ко@ки..


... Куртоазията е благодатна почва и добра хранителна среда особено за лаЙците ...
Моята куртоазия също се спихна и ... с неудоволствие но все пак проявих огромна КУРтоазия и уважих един лаЙец при мен ... някои наистина имат доста извратено разбиране за забавление и ... добър тон.
цитирай
6. eva666 - и, това "моето..за КУРтоазията си има блогова 3-4 г История @
01.11.2019 11:09
както винаги досега, това е моето най-най сериозно мнение, РедБъзз
не е никак..повод за безкрайни реПости, или Прости, по точно..
срамна намирам тази публ. мастурбация на интимните ни
дълбоки..киффленски комплекси..
/отдавна съм ги прескочила, "какино"..както казва и cortana @
наблюдавам,блоКовотоХайсосиетЕ братство,
проявява особено рафиниран.. френско крастав ..хм..интерес към моят отг.
ще репликирам, ред по ред..ако е нужно..тв.тъпоидални/ноо грам .верни)))
средн.полюции..
Не ми мяза..да изпадам от 3 до 23..в Обяснителен режим ,а това е КРЕДО!
нищо лично, малката..)
цитирай
7. eva666 - гете, сега те попрочетох, да! намирам този ти Пост, за особено симпатичен/ и логичен,
01.11.2019 11:12
getmans1 написа:
eva666 написа:
в 3 посреднощ, и си бъркаме..в д@пките..
нужно е,поне да се покрием за изв време..
след толкозз кич, пустословие, иПубл.резил
хубо, че, все пак сме..анонимни, ул..ко@ки..


... Куртоазията е благодатна почва и добра хранителна среда особено за лаЙците ...
Моята куртоазия също се спихна и ... с неудоволствие но все пак проявих огромна КУРтоазия и уважих един лаЙец при мен ... някои наистина имат доста извратено разбиране за забавление и ... добър тон.


до после,ще пием по еднаТуборг за Празника /зелена, пия яз..чат пат..

https://www.manager › marketing › tuborg-s-nova.
цитирай
8. milady - гет, кУртоазия или перверзия../тва е Водещата ми Тема, наратива, Черв. нишка в моят блогоСвят.
01.11.2019 13:02
тва е Водещата ми Тема, наратива..червената нишка..
който, разбрал, разбрал..който, не
..пасти да яде, и полуголи..киффли @
и да се менка с Кубрат и Андрея))) Въпрос на Избор, и многооо др.неща!!

4 - Честит празник,учителке!
аре, стига с тез минорни преструвни..
ние имаМЕ много животи.. във Веда и Бхагавата Пурана,го пише))
а този,тук Живот,е само един ..пореден урок..а,Тялото един..балтон, назаем..
казвам го с най..идеално намерение и премерена емоция..
/разб се, ти винаги триеш тези, които не ти се мазнят
това ,е норма в блогето..затова и..ви присмивам, и закачам..
пусни Хляба по водите, и не тъжи..Той ще се върне.
бъди Жена на място, мила ми венето въ...
намиг, аз Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Синкоп в минор, в най-ниския регистър
Автор на постинга: donchevav
цитирай
9. peperutka - оо, милата ми вени..
01.11.2019 20:37

най сетне..ми пуснала..1 комент!!! за 3год... хах хаха..
....зависими, и смешни..бабички@
без сорри...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531273
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930