Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2019 19:19 - знаете ли,КрейзиХорз, в ПариС?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 509 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 .. ..сегаа, не мога да извадя снимки/ някъде из Албумите са..В същата тази година,
 1989, бяхме там за 7 дни, близо до ТуР Ефель,на 300м.Тогава празнуваха 100г.-
 Юбилей на Кулата. с Двама българи/избягали/ пр 10 15г, имахме среща,Те ни поканиха
 в Крейзи Хорс - 300 ФрФ,около 45 $ някъде беше куверта..пр това пихме  по нещо
  на МУлен Руж../имах си една дружка..весело беше, интересноо....
 Камери, вътре не са разрешени, разб се...сега ,не знам, не съм ходила по Барове..
 а ,у нас.бай Тошо...падна, свалиха го доброЗорно..бяхме изумени ,когато чухме
 новините..тъкмоо  се бяхме върнали..на 10 11 89 в България..
 Никой не бе и помислил за такава Промяна..и, какво ли щеще да става оттам насетне...
  Аз учих първи Клас, Немска Гимназия, добрич, вип 1976, и после ИМТ- Варна..
 Хотели и Рест.Това ми бе Призвание, така и стана,надмина с многоо мечтата ми..
 аз  бях скромна девойка, честна дума..ноо, после Живота ме научи...на многооо..
 Когато, бяхме млади, мн ходихме насам натам с моето семейство, с приятелите..
 с брат ми /който стана милионер, след  мен)) макар, че бях 5г по-малка,аз му   помогнах..но,аз си го обичах многоо ,батко .Той беше мъж мечта /Овен, всичко знае, 
 и умее, снаха  ми удари Джак Пота.Сега и сега имат още Г.Любов,и обикалят Света.
 многоо близки  си бяхме и с колегите от Албена и Златните, и Шведа.на Дружба..
 там работеше нашият Кръстник..Управител на Вариетето..

  бяха Златните времена на БалканТурист, Джонито беше 7$ в Corecom, KENT-7 
  MB- 6 $, стека. $$$$$$$$ на джоб, а в ШипшандЪр, беше.с преводни рубли, и 
  чекове за БМФ, морските  Лъвове на Всички морета @ мн хубаво миришеше там @
  защо ..Златни? Морските ни перли/ соорри за клишето/ бяха новопостроени, за него
  време разполагаха с мн екстри- басейни, сауна, масажи, разб се и Барове,ресторанти
  Виенски сладкарници и..Вариететни театри,със супер богати ШоуПрограми.Знаете,
  сигурно, някои от вас,на Албена гастролираха Ханза Балет/познавах ги всички лично
  тогава бях, в началото на моята Кариера в Туризма- администратор в Хотел- Варшава
  няма как да изразя с думи, колко си обичах..авантюристичната професия.Всеки ден,
  и нещо ново се случваше. среща с нови хора,от далечни земи..контакти, познанства   повечето бяха млади,забавни..понякога някак странни, дори..
  имаше и мн.скандинавци,  англичани, немци, разб се и руснаци...идваха и от ИзтБлок
  За нас, тези от Агарта,бяха..полубожествени..много руси, високи..освободени,красиви
  а бе..имах щастието, да имам и такова..гадже))  имаше работа за всички, имахме
  дружба , приятелство..беше  нашата Бг Долче Вита..Бел Епок..
  Всички имахме пари, хубави стоки, и добри връзки.ее някои,повече /имаха и кока кола
  палави и щури години,щастливи@..по-късно, там се срещнахме и с моят Съпруг..
  Той, беше роден Бохем.. и така Бог не играе на зарове..всичко е...точноо!!

  /следва ..Прага -Будапеща-Виена, 1986м с МК Русе / Перла 3+++
   

image



Гласувай:
5



1. анонимен - Ти започна да си пишеш мемоарите ли?
03.11.2019 19:31
Ти започна да си пишеш мемоарите ли?
цитирай
2. peperutka - ооо, гочи, сервус ,даммм...
03.11.2019 19:34
напук на злата конКуренция..ще пиша, пишаа, пишааа)))))
всеки луд с номера си @
аз, поне нямам помпа..и 55 ника като баба ВО..
цитирай
3. peperutka - а бее ко ми пука...
03.11.2019 19:38
кой ме харесва...
аз пък...ви презирам! и знам ,защо..
пукнете от яд))))
цитирай
4. peperutka - :-))))
03.11.2019 19:48
ИкиМаус, си помисли, че тук има ,само..бедни, залюпени путети и пенсии
Умре от мъка,падна от коня..а имам и още снимки...
/за Дубай, Сингапур, ХонгКонг,Цейлон и Тайланд, не си и чувал, личи си..
това ми е Професия, байо!!
+ ХР + Отговорник Обект Валутен/ Corecom
++++ Съпруг от БМФ++++ 16г семеен бизнес..
ти, на български не можеш да пишеш, на мен за една гр.буква, забел. ще правиш
€кономични €кономи,sir!
цитирай
5. codetroina - луда маро!!!? ...колко Гочииита имаш вече.М?
03.11.2019 23:14
go4iito написа:
Ти започна да си пишеш мемоарите ли?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532499
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930