Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2019 08:45 - защо изписах 4блога по тъмна доба@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1516 Коментари: 15 Гласове:
6

Последна промяна: 18.11.2019 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  подарявам  шарени..шугави  котенца@@...трета цедка )



23. redabyss - Жоро, не мога да пиша толкова дълго, ...
07:13
Жоро,не мога да пиша толкова дълго,но поне те прочетох.Ти обясняваш разликата в мащабите,биенето в гърдите "кой съм аз"....Чудесни примери си подал.Всички тук може да сме всякакви и това е факт.

Две изречения за колата,която карам.В тази кола се влюбих от първи поглед,когато я видях докарана от мъжа,когото обичам и за когото изписах три блога :))
.....Толкова прекрасна и съвършена,и допълнително "пипната" тук-там според неговите нужди..Дори не смеех да си представя да я карам.Миналата година горе-долу по това време той ми я подари.Да,BMW е,не може да бъде друго.


НУРС при нас е кодово име за идиот,идиотско.Когато го употребих като интелектуални,имах предвид неуправляеми идиотски реплики.
Иначе сред приятелите ни има мъже,които знаят какво е Това,
а аз съм любознателна и често ги разпитвам. :)


Трябва да ти призная нещо.Редно е някак.Никога не се водя от чуждото мнение за някой,ако нямам собствени впечатления.Ти доста си плюс тук,НО.....мотивите ти са благородни и мога да кажа,че си един от малкото......много е рано сутринта и ще използвам старцизмът истински "рицари" по дух тъдява.Има още двама,освен теб.Единият не искам изобщо вече да излиза в защита,защото не е възпитан колкото теб и му слагат банове,и му трият блоговете,а аз страдам. :))
Благодаря ти.И извинявай,че понякога те питам "ти ли ми пусна помпата". :Р :))))) Питам си формално,за да знам,че не си ти,когато пиша,че Помпадурите са глупаци. :))))))
Хубав ден.Поздрави на Корти. :)




Гласувай:
7



1. peperutka - реших да дигна Бяло знаме вчера..
18.11.2019 08:47
нооо..т.н.конкуренция стана...още по Червено-черна, и мръсна...
цитирай
2. peperutka - :-)) не гласувайте за мен..
18.11.2019 08:51
аз съм за Свободната Анархия..на Великият,безсмъртен Човешки Дух!
цитирай
3. eva666 - разберете, не търся..интриги@
18.11.2019 09:09

просто, не може Душа ми, да преживее..тозз резил и лъжа тук..
цитирай
4. rosiela - Щото си улав /а/,
18.11.2019 09:20
затова!
цитирай
5. eva666 - какво значение, имат..
18.11.2019 09:22
++ или..минусчета..
аз вървя Винаги по Средния Път на Буда
.....не се дразнете, и не губете ценна Енергия/прана
а, мислете, и бъдете Себе си..там е Магията..
цитирай
6. peperutka - благ.россе, не се напъвай..лимита е само 1 комент на пост..
18.11.2019 09:30
с многоо анализи, ше те заболи квадр..глава..
цитирай
7. peperutka - .....определено ЧервенатаЧума../с червените гащи
18.11.2019 09:52
ме вдъхновява многоо..като опасен афродизиак../заплетох си езичето..@
направоо се подмладих тук..като една скучаеща рентиерка,Холандка..
с розови бузки и сладка усмивка))
цитирай
8. getmans1 - Днес нещата май отиват на ШУНУ-Б...
18.11.2019 09:59
Днес нещата май отиват на ШУНУ-БУНО ... нЕма за кво да се закачи човек, за теб става въпрос ... аз излизам да засадя няколко касиса ...
цитирай
9. peperutka - :-)))) гете, ще дойда на гости,ако направиш кайсиева ракия..
18.11.2019 10:07
getmans1 написа:
Днес нещата май отиват на ШУНУ-БУНО ... нЕма за кво да се закачи човек, за теб става въпрос ... аз излизам да засадя няколко касиса ...


днес, съм почти перфектна!!
благодаря, че се отби, и разбра, френд..
завиждам ти..малкоо..на Волният Дух!
цитирай
10. peperutka - ж..извинявай, че така...през ключалката, ноо..
18.11.2019 10:35

Истината ми е по скъпа, братче..
а, па и лекува...
мисля, че го разбра..
цитирай
11. peperutka - и, ПсихолялиЯта ми, немаше край@@@
18.11.2019 12:31

:-))))))))))
дрън дрън...курешка на Горещ блокоФ покрив..
@ мяуууу
Коментарът чака одобрение
Постинг: Вдигам черния флаг с череп и кръстосани кости
Автор на постинга: valdor1355
цитирай
12. rosiela - Пипирутке,
18.11.2019 13:18
колко ти слаби крилцата, толкоз ти умец в главата!
цитирай
13. peperutka - :-)))))))..хайдее..аванта + 1 комент..бягай папай..
18.11.2019 13:23
rosiela написа:
колко ти слаби крилцата, толкоз ти умец в главата!



бягай папай сега..яйчицата на очи, с черв. пипирчее...
лельоооо..такваз си ми..бохча @
цитирай
14. peperutka - боссе, пак ела,ще има продълж Баснята за..щръкливата котка, БЕЗ крале..
18.11.2019 13:38
........и аз имам среща с моя Крал в Смесената Сауна, знаете ми гъдела @
до куканее..весели блокови щички любими..

дали, aNin е troia, аneta.иванова,или еди коя си drty буля, на кой ли му пука..
улична коткe, многоо сърБелива и мноогу дръКлива.. и блоку придирчива..
не съм длъжна да давам..публичен отговор на разни анонимни..блокукуви-хайляци
заголени, заради..некви съмнителни онлайн мераци..тикайики ми
в очите некви..малки чуждиЦицки..
Анета е моя позната, а не твоя ,нали? с жоро, също се познаваме лично..
имахме р-ри, ж ми даде гсм..и какво от това..
гледай си по отблизо кралете, времето на ..Уичката минава/ кис кис киссс...
аре, после пак..@ ще има..чеш.. чешш.. чешш..
цитирай
15. peperutka - ..някъде, има още тъпотии и лиготии...от презрелите домашни котки..
18.11.2019 18:12
от 07 13 мин..Саабаахлем сме на линия.....
аз ощее сънувам...моят крал от Ниневия @

аз им се хиля, че са виртуални...ко- кошки, те ми се сърдят,
че съмРеална Лъвица@
модерни времена)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528616
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031