Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2019 10:11 - Неделната ми Антипроповед@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1560 Коментари: 16 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

 

    живеем във Времена на перверзно изобилие, и жестока..Нищета..

    единственото, което си струва, е вашата Свобода, и Право на личен Избор!
   
    въпреки "всичко ,и всички"- и,това е тъй наречената, Безусловна любов..@

    Любов към Живота /не, към..митко, или..тишко, нежели - краля от последн роман @

       
ИЗВАДКИ ОТ „ВТОРИЯТ ПРЪСТЕН НА СИЛАТА“

 Когато човек няма какво повече да губи, той става смел.
 Ние сме плахи само когато имаме нещо,
 за което все още можем да се вкопчим.

Воинът не може да оставя нищо на случайността.
Той наистина може да оказва влияние върху изхода на събитията
със силата на своето осъзнаване
и с непреклонното си намерение.

Ако воинът иска да се отплати за всички добрини, които е получил, но няма на кого конкретно да насочи отплатата си, той може да направи влог на човешкия дух.
Тази сметка винаги е малка и каквото и да вложи човек
в нея, е повече от достатъчно.
След като е подредил света по най-красив и вдъхновен начин, ученият се прибира у дома си в пет часа следобед, за да забрави цялата си красива подредба.
Човешката форма представлява конгломерат от енергийни полета, който съществува във Вселената и се отнася изключително до човешките същества.

Шаманите наричат това човешка форма, защото тези енергийни полета
са изкривени и видоизменени от
навици те и злоупотребите през целия човешки живот.

Воинът знае, че не може да се промени, въпреки това той се заема сериозно със задачата да се опита да се промени. Воинът никога не се разочарова,
когато не успее да се промени.
Това е единственото му предимство пред обикновения човек.

Воините трябва да бъдат безупречни в усилията си да се променят, за да подплашат човешката форма и да я прогонят. След години безупречност идва момент, когато човешката форма повече не издържа и си отива.
Това означава, че в един момент енергийните полета,
изкривявани цял живот от навиците, се изправят.
Този процес, разбира се, оказва дълбоко въздействие над воина и той може дори да умре вследствие на изправянето на енергийните полета, обаче безупречният воин винаги оцелява.
 

Единствената свобода,
с която воинът разполага,
е свободата да се държи безупречно.
Безупречността е не само свобода; тя е единственият начин
да се изправи човешката форма.

Всеки навик се нуждае от всичките си съставни части,
за да действа.
Ако бъде лишен от някои части, навикът се разпада.

Битката се води точно тук, на земята.
Ние сме човешки същества.
Кой знае какво ни очаква или какъв вид сила може да имаме?

      

     подборката, моя @

       
       image
    
        
   



Гласувай:
12



1. peperutka - и ,защо.. Антипроповед, вече се досещате..
24.11.2019 10:32
аз винаги съм Анти - само така, се върви..Напред ..
и.. докато се слеем с Пътя, и станем...на Природа / РадойРалин
цитирай
2. peperutka - ние сме Богове в развитие@...затова, давайте, да прогоним.."човешката форма"
24.11.2019 10:49
.........

Воините трябва да бъдат безупречни в усилията си да се променят, за да подплашат човешката форма и да я прогонят. След години безупречност идва момент, когато човешката форма повече не издържа и си отива.
Това означава, че в един момент енергийните полета,
изкривявани цял живот от навиците, се изправят.
цитирай
3. saankii - защо 2 Поста )..защото Мариус, и той- Воин, и мн други/ които не го съзнават,може би
24.11.2019 11:14
.........етоя я Вълната, Транс- сърфирайте @@@
аз ще ви се радвам...и пляскам с ръце..

Депресията не е ли много по-съзидателна от щастието, Мариус? Струва ми се, че щастието отъпява сетивата, превръща хората в безчувствени прасета, грижещи се за запой и разплод. Докато болката прави човека търсещ. Болката преобръща човека, променя го, кара го да чувства, да мисли, да създава, да изважда от себе си. Не е ли човекът по-бездарен по време на щастие…? И по-талантлив, когато е нещастен?
Зависи какво се разбира под щастие. Щастието на ползването, както тук се казва, щастието от потреблението, аз това не го наричам щастие. Щастието от материалното не може да бъде щастие – никога! Щастието е в духа, радостта е в духа, човек трябва да се радва, когато усеща радост в душата си – там е щастието. Има наистина такива мигове, които се дават на човека, и те са за доказателство, че наистина това е пътят и че ние сме създадени за това. Това е да достигнеш една много силна степен на вяра приживе. Това е щастието. Но това е много трудно. Това изисква много… Това е голямата борба. И именно тази трудност води до страданието, депресията, както е зададено във въпроса. Аз вече гледам да избягвам, защото като че ли доста дълго време и… това е, имам го за някаква глезотия вече – да кажеш: „Аз съм в депресия”. Не, човек трябва да прескочи това състояние. Страданието, истинското – да! Но депресията – не! Депресията е суетно състояние. Може би в науката то наистина да е заболяване, и то е навярно. Но аз гледам вече тази дума да я изхвърля от живота си. Защото страданието, което виждаме – това е големият въпрос.
цитирай
4. bumerang - Г-жо "воин",
24.11.2019 13:17
"Единствената свобода,
с която воинът разполага,
е свободата да се държи безупречно."

Вие винаги ли сте се държала така?
цитирай
5. milady - ако,желаеш сериозен оттговор..моля,да изтриеш и двете обръщения/ намирам го за излишно глупава поза
24.11.2019 13:48

Воинът знае, че не може да се промени, въпреки това той се заема сериозно със задачата да се опита да се промени. Воинът никога не се разочарова,
когато не успее да се промени.
Това е единственото му предимство пред обикновения човек.

и,най важното, да не бъркаме Реала с Виртуала ) което, тук ..е невъзможно..
даа, аз живея живота си..като Воин ..
.....
цитирай
6. bumerang - Юлия, :-)
24.11.2019 14:26
1. Войн с е пише с й в ед.ч.
2. Ако войнът не успее да постигне безупречно поведение, значи не е постигнал свободата (според логиката на цитата). Жалко ако не се е разочаровал, а продължава да си мисли, че е добър войн, когато е несвободен. За какво тогава се бори един не свободен войн? :-)

Всъщност мислех, че разговорът ни ще тръгне в друга посока т.е. какво е безупречно поведение?

Пп:
В рамките на шегата: ти знаеш ли, че си една от трите тротинетки тук? :-):-):-)
цитирай
7. peperutka - какво значи тротинетка? всички знаят коя съм, а КОЯ си ти?...е..Тайна.))
24.11.2019 14:48
Пп:
В рамките на шегата: ти знаеш ли, че си една от трите тротинетки тук? :-):-):-)

......да не спорим за речника, аз съм Лингвист, освен че имам достатъчно речници
аз,също имам...Гугъл..
Не мислиш ли, че ако се съмнявах, щях да проверя ?
цитирай
8. peperutka - в блога 1/3 сте Хабилитати..по блогуване,и виртуал..изящност @
24.11.2019 14:50
воин – Уикиречник
bg › wiki › воин

воин - ед.ч.- во·ин. непълен член- во·и·на.
пълен член- во·и·нът. мн.ч. воините..
цитирай
9. peperutka - !!? ...остави Мигел Руис/ той паразитира..в-у Кастанеда..
24.11.2019 14:58

Всъщност мислех, че разговорът ни ще тръгне в друга посока т.е. какво е безупречно поведение?/

колежке..? ти ми говориш за светски "неща"- мерудии и подправки..
аз пиша ,за Енергията, вътъка на Душата- Енергийното тяло..
затова, и няма как да се разберем..

култура, О во, Религия, Училище ,възпитание,Църква...Театър,
позиране и блоКуване ...
това НЕ е Света на Воина...
дано ме разбра..винаги съм била безпардонно..пряма ,даа )
цитирай
10. bumerang - Юлия,
24.11.2019 17:06
За правописа си права, заблудата е моя. Извинявай.(аз не се срамувам да се извиня, когато сгреша за разлика от други)
За безупречното поведение е много просто - преди да каже или направи нещо, човек би следвало да се запита дали би искал някой да му го направи на него.
За блокуването - ти май блокуваш повече от мене.
За призивите за бунт (от следващия ти постинг) - ти ще си дойдеш ли от чужбина, за да участваш?
А аз няма да участвам в размирици, където някой някого ще беси. Сори. Това не е работа на тълпата, а на съответните органи. Ако те не искат или са некадърни да го направят, има по-не кръвожадни начини да бъдат накарани.
За прямотата - едва ли си по-пряма от мен.


цитирай
11. peperutka - благодаря за отговорите, бумеранг...
24.11.2019 17:30
малко, съм на години, но бих дошла..за Бунтовете..
знам, че си "светло духовна", светле..но, ноо ноо
по Делата им,ще ги познаете...инак, четенето, и приказките, край нямат, или както казва един колега , Домашни революционери..бол...

и аз предпочитам ,Бог да..оправи Всичко в милата ни клета България,
ама...ТОЙ не чува, мила ))
не съм безупречна, но най ВАЖНОТО, старая се..
цитирай
12. bumerang - Ще ми кажеш ли нещо повече за твоите дела?
24.11.2019 19:53
Не чакам Бог да оправи нещата. Чакам хората да оправят себе си.
Имам свое отношение към бунтовете вече. Убедена съм, че от тях ще се възползват не тези, които ти си очаквала. И бунтовниците пак ще се окажат неудовлетворени. Това е.
Ето някои вече точат зъби високомерно.
цитирай
13. peperutka - светлее, имам някакъв таен Генератор на Оптимизъм /и аз се чудя, от къде извира..
24.11.2019 20:57

Всичко е Игра, и понякога, се случват и..чудеса
.....ако, ли не..ще станем..по мъдри- Воини))

помислих, че ще кажеш нещо..за Мариус Куркински..(
цитирай
14. bumerang - Мариус?
24.11.2019 23:08
Изключителен!!! За мен актьор от световна величина.Бих казала българския ЧЧ. Даже когато изгря не очаквах, че ще остане в Бг. За щастие на нас остана.
Да, сега видях, че си го цитирала. Прав е. Депресията е самосъжаление, психически срив от безпомощност. Но... ние сме само хора и наистина понякога сме безпомощни да я избегнем...
цитирай
15. peperutka - _) д утро, изв ме за Модерацията..
25.11.2019 08:17


но, тук има..анонимни плюнки,
които ще изцапат моята ..свръх Чувствителност )
цитирай
16. peperutka - даа, харесвам го особено, неподражаем.. Бълг Чаплин, супер го каза...
25.11.2019 08:22
bumerang написа:
Изключителен!!! За мен актьор от световна величина.Бих казала българския ЧЧ. Даже когато изгря не очаквах, че ще остане в Бг. За щастие на нас остана.
Да, сега видях, че си го цитирала. Прав е. Депресията е самосъжаление, психически срив от безпомощност. Но... ние сме само хора и наистина понякога сме безпомощни да я избегнем...


след като го наблюдавам през послед 10г.
....променил се е осезаемо....Напред! Нагоре!
много ми беше приятно, светле, до скоро и хубава седмица..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532539
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930