Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2019 08:19 - "модове моля, спасявайте ме!"
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1683 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 30.11.2019 08:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      

"НЕ СЪВСЕМ ПО ШАРЛ ПЕРО"
/Червената Шапчица /

ПЕСЕН НА ЧЕРВЕНАТА /Red/ ШАПЧИЦА

Пуста без теб гората.
Неми без тебе птичките.
Скучни са ми цветята.
Чак себе си не обичам.
От този ловец ми писна.
Не искам да ме спасява.
Имам си своя истина
за твоята вълча слава.
Не се уплаших от басните.
Такъв те искам - ужасен.

Ако заспя във храстите -
изяж ме, Вълчо! Изяж ме!
 Камелия Кондова


   
image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - :-))..ей ся, ще пиша , и за
29.11.2019 08:26

среднощните изтребителки..на мъжове...
само, да си..донеса дабъл коффито..с мляко..@
цитирай
2. peperutka - имало..едно времее..еднооо гооолямоо и тъмнооо...тилилейско..блоке @
29.11.2019 08:47
Ричард Бах

- Аз съм чайка! - каза Вълкът.
- Това е илюзия, - отвърна Червената шапчица.
Под крилото с размах на крилете 10.17 на самолет "Чесна-152" с хоризонтален четирицилиндров двигател Lycoming O-235-L2C с обем 3.8 л и мощност 1×110 к.с. при 2550 об./мин. се носеха сините върхове на вълшебната гора. Самолетът се приземи на поляната до къщичката, иззидана от бял камък.
- Виждаш ли къщичката? - попита Червената шапчица с хитра усмивка.
- Ние сами привличаме къщички и баби в живота си - въздъхна Вълкът.

... следва )
цитирай
3. peperutka - Всички права на Блога- запазени..
29.11.2019 08:50


ако, се примъкне..тъжният Черен Волк от приказките..
стрелям..без предупреждение..
и да се оплаква на баба си..
цитирай
4. peperutka - простолее, я пътувай към 4км./ зЕми и гериди то..
29.11.2019 08:53
4. tretotrol - Kolio sa go =bali v Gaz
цитирай
5. peperutka - Да изядеш или да не изядеш, това е въпросът?
29.11.2019 09:18

Виктор Юго

Червената шапчица потрепери. Беше сама. Беше сама като игла в пустиня, като песъчинка сред звездите, като гладиатор пред разярен змей, като сомнамбул пред печка...

Едгар Алън По

На границата на старата, мрачна, обвита в тайнственост гора, над която се носеха тъмни облаци от зловещи изпарения и се чуваше фаталният звук на окови, в мистичен ужас се луташе Червената шапчица.

Уилям Шекспир

Да изядеш или да не изядеш, това е въпросът?
цитирай
6. ednalady - :-))))))))))...искате ли още, пийпъл, М?
29.11.2019 09:27


Харуки Мураками

Когато се събудих, Червената шапчица още спеше. Изпуших седем цигари една след друга и отидох в кухнята, където щях да варя юфка. Винаги готвя юфката много внимателно и не обичам да ме разсейват с каквото и да било от процеса. По радиото свиреше Пинк Флойд. Докато заливах юфката със сос, на вратата се позвъни. Тръгнах натам и пътьом надникнах в стаята. Червената шапчица още спеше. Полюбувах се на ушите й, едното беше осветено от утрешното слънце. През живота си не бях виждал такива уши...

Отворих вратата и видях Вълка. В съзнанието ми веднага изникна Овцата...
цитирай
7. ednalady - след паузата/ сама съм днес..кеффф на бучки..
29.11.2019 09:34
тук съм изписала един Декамерон/ + 10 Кръга на Бг Ад..
ако, пак ме банносат, за 16 ти път, търсете ме при док
Той е единств.нормален тук/ каквото и да означава това )
джули, усмивки..
цитирай
8. geridi - :D Явно е неподражаем стилът за г...
29.11.2019 14:01
:D Явно е неподражаем стилът за г*зовете.
Аз не съм агресивна, затова лечението ми е домашно. Мъжът ми е още жив. Даже и му минали киселините/освен ако не е забравил, че е имал/.
Господинът трябва да се прати в диспансер. Явно изпитва удоволствие от това да пише нонстоп гнусотии.
Сега разбрах кой не е искал да успея.
За съжаление се справям прилично добре. Пак ми се мре, но подтекстът е... ако децата са здрави, аз съм нормална.
цитирай
9. milady - ъъъ..къде сте...върли блогоманяци.., вайпърски троли ? М?
29.11.2019 14:05


или, след Василка Общата,Тротинетка/ с тройната цица ..настана.. Потоп (((
цитирай
10. milady - 8/ ако го споменеш това със * още веднъж..
29.11.2019 14:12
ше бъда Абсолютноо убедена, че tretotrol ,си ТИ.
не, че в 99%, не съм и сега сигурна..

нее, не си нормална, Гергано...покрай теб,бих дала кофти пример:
именно, заради такива като теб, ще се наложи Истанб.конвенция...
а, такива "рискови" семейства, вече са акумулирана в критичният
диапазон около 30%... не, целя,да те обидя, извинявай!
цитирай
11. geridi - Говорих си с децата относно всичко. ...
29.11.2019 14:53
Говорих си с децата относно всичко. Колко семпъл беше отговорът, знаеш ли?
"- Просто е трябвало да се наспиш."
Обратната страна на конвенцията би следвало да е Хитлер. А това не е добре. Не знам защо съм гледала филм с това какво е ставало в концлагерите. Включително насилственото съвукупление за производство на качествени хора, с перфектни физически характеристики.
Ти наистина ли се впечатляваш чак толкова?
Понеже стратегията за защита на детето не е от вчера. Еничари е имало и ще има, явно...
Наистина... ако ще приемат стратегията, би следвало и предложението ми за работно време според хемоглобина при непроменено равнище на заплатата да се приеме.
Наистина ли ще си срещу подобно нещо?
И ако животът е един, а не си предпазен от грешки, какво е лошото в развода?
Не, не се обиждам.
Не съм Троли. Нямам друг профил. Защо ми е втори след като този ми е достатъчно оплескан.
Нашият термин за секс беше "спя с него".



цитирай
12. geridi - Освен това не може да отхвърлиш едно ...
29.11.2019 15:28
Освен това не може да отхвърлиш едно дете просто защото е влязло в пубертета и проявява айкю над 120. Имам 2 учителя, все още живи, да са живи и здрави, могат да потвърдят заложби там, където твърдя, че мога да съм перфектна. Включително поне 5-6 колеги, които са свидетели на това как съм си вземала изпити.
Една голяма критика към родители и близки, че просто не е честно... за 5 години имах 2 поправки. Не е честно да ме оставят да се справям сама, а същевременно познати с по 4 поправки от 4 изпита, накрая да се подкрепят от близки и да стане нещо от тях. Всъщност се възхищавам, макар и да завиждам, че ми се показа така що е то семейна любов.
Любовта при комунистите куца.
Факт.
Обсебени от предрасъдъци.
По-добре да не говоря повече в тази насока...
При все че родителството се учи в полеви условия, в полеви условия ставаш и доктор, мед.сестра... стига са се уточни какво точно е насилие и какво-възпитание, а това е едно субективно нещо и като такова не може да се очаква винаги да си перфектен... ако държавата осигурява уроци по даване на първа помощ на всяка бъдеща майка, включително как да се отхвърлят предположения за болести... мисля че щях да съм малко по-нормална.
Моите деца са планувани. По изключение съм в тази графа-насилени/насилници.
По-големият проблем е проституцията.
Още по-интересното е, че сутеньорите и въобще психопатите, които съм виждала, не са грозни.
Което съвсем ме обърква.
Как да съм добре? Казвам ти, че мога да позная кога едно ястие е приготвено с чисти ръце и кога-не. Казвам ти, че не ми се участва в предизвикване на стандартни ентеровируси... ти ще ми кажеш, че не съм добре да се впечатлявам толкова? Ако го кажеш-си психопат, разбираш ли?
Затова не работя. Предприятия, ориентирани към печалба единствено, възприемащи клиентите си като олигофрени.
цитирай
13. geridi - При все че си ми такава пищялка, ще ...
29.11.2019 15:32
При все че си ми такава пищялка, ще пренебрегнеш оливането в пост...
Всъщност посочените в гастрономията страдат от глупост. Да ги разгранича от психопатите.
Но ти, каквато си ми начетеничка, ако си срещу мен, страдаш от психопатия.
Безработна съм иначе. Уплътнявам си времето с писане.
:)
цитирай
14. peperutka - ?? не ме кефят.твоите...
29.11.2019 15:32
безкрайни и френетично нахвърлени интимни и лични проблеми..
има си психолози, лекари /потърси Професионална помощ..
личи си, че си в тежко състояние, даже и от бегъл поглед
в-у твоят..т,н..блог...
в първото ти изречение, е кажи речи..цялата Диагноза...
Защо тормозиш децата ?...отговорна си, ти си родител, имаш повече опит..
а, не си способна, да продължаваш така..съжалявам, гери..

не желая, да го превръщаме тук в Психо-кабинет..
виж си децата, и мъжа!! и, споко, всеки се бори..не си ,само ти )
цитирай
15. peperutka - Но ти, каквато си ми начетеничка, ако си срещу мен, страдаш от психопатия.
29.11.2019 15:42

мога да си позволя, да съм"начетеничка", свободна, и силна..
и да решавам живота и проблемите си сама, и да помагам на цялото ми Семейство
не обръщай Огледалото..така ти се струва, защото ти си псих. разстроена..
/ нарича се проекция..имаш нужда от лекар..не те знам ,коя си, или кой..
дадох ти съвет, да учиш немски език..и,не..балалайкам, както се вижда
твое решение...успех и бъди здрава..
цитирай
16. blackpredator - туй
29.11.2019 16:06
да я срещне баба Червена шапчица Черен Волк не е проблем
проблем е, че Волка е илюминат
явява се в гората и като Черен Бик ..
;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528360
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031