Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 13:13 - Травмата на ЧЕРНИЯТ джак/с малка буква
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 601 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   
 image

   Великите европейци - /моя поредица @
  / Емил Зола


 Когато бях млада,четях предимно Класика..нормално е,бях романтична..
любознателна, и палава, като всяка..трета девойка.
така,изчетох и Френските класици / след Немските,и английските,а също и"сърдитите млади хора" на Острова ( Англия )
това ми беше Образованието.Езикова гимназия,профил.Хуманитарен,
и немска Литература.
 
многоо ми беше любим и увлекателен Емил Зола/ чела съм няколко творби - НАНА..
Терез Ракен ,Вертеп, и др..Разбира се,изчела съм и Стендал, Г,Флобер,и Оноре дьо
Балзак /за тях, утре..нали,си имаме- полезна Ваканция..)

https://chitanka.info/text/25024/12


това, по долу, НЕ Е Емил Зола, а Черното Чудовище- джак..

/Дойде ден, когато Лира най-после забременя от Шинел. Раждането се случи на 6-я месец от бременността - съвсем преждевременно. Детето - момиченце, се роди идиотче, което никога не успя да проговори. Поставиха го в кувьоз. 
На седмата година то се спомина/

пп
бих искала ,да го коментирам..но,някак си ,ми е такова грозноо, лепкаво,
миризливо, и ме отблъсква ((
затова, ще бъда..кратка, в коментарии..




Гласувай:
8



1. fun1001 - ? такВизилуди...нема никъдее ,по света и у нас /без смях
06.04.2020 14:08
missana написа:
Щом толкова те е впечатлил, че го постави до Емил Зола, ще е гряшно да го отминеш с мълчание...

цитирай
2. fun1001 - трябва да се помага, ето, с това съм..съгласна..
06.04.2020 14:11
РАЗГОВОР С МONDER

дали сте нещаст.шизофрении тук,или..)
...ти поне,не си Мизантроп (кат онзият
виж го нашият,Черният наПиссанко..
какво само натракал нощес,одртиятнещастен червей..
сега,ще го..копирам/и коментирам..((

а в това време, моите деца/ и техните приятели
даряват пари за болни деца,събират капачки,
с каквото могат, помагат!!

бабиделоо, не ме изтривай,а се замислете!!
Изпратено: 10:03 От: milady
цитирай
3. ednalady - аз, също имам..остър език...
06.04.2020 14:43
и невъзможно богат,цветущ език/ понякога...сорри, темперамент..
мога да бъда, и влудяващо..мила, нежнаа, възбудителнаа..таланти многоо @
но,заклевам се..никога,не би ми дошло на ум, да се погавря, с бебе..
или,малко дете.Това е за отдел - "Тежки ментални и псих.отклонения"...
и насочване, към Психиатър..
Това не е дарба, черен, извъзнземен..УУррроодее...
цитирай
4. fun1001 - пРостолее..копирай ме..
06.04.2020 23:04
по добре, нали...
отколкото, да висиш като сопол..покрай наПиссанко, и тъ..бабабосева..
благодаря,че разбра..и,къшш, ще метем...
цитирай
5. codetroina - може би, е нужна такава Психиатрия..
08.04.2020 11:32
като един Отдушник, и Кушетката на д-р Фройд / за да изчистин нашите
мръсни тайни и.подтискани..желания..

ма,бабо, ненаучена..докога,ще се оДрусваш,бе карандилска л краво!
нямаш ли капкаа срамаа..ще те пиша,и по Целият Интернет,не само тук..
мазмантия,лиССемерна,и подла..
под масата си отдавна, гладна кокошке..
аз съм Джулия,знаеш..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Сърдечна благодарност
Автор на постинга: wonder
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1590373
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930