Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2019 17:20 - алоо, БЛОГбг,какво става тук..
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1271 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 20.07.2019 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 Защо ми свалихте снимката, и стихото...
 Къде в правилника ,има  такава Забрана?

  и ЗАЩО  СНИМКАТА ми стои..в Поста  на ..копуткова???!!!

Огънят  отвътре

насити се Душа ми

на тез дебели книги..

и тез безкрайни, досадни рими…

отказах се, да бъда

строга, мила,интересна..

нежна и  добра..

ще дочакам деня..

покрай теб

ще се стрелна..

и ще потъна

в блажена  Самота....

и, Бог сам ще

ми завиди..

даже затова..

за Огъня отвътре

който ме изгаря..

и за  онези невидими крила..

на една Душа, обречена..

на Дявола, Луцифер..и Сатана

дръзнала, да пожелае

Смъртта....

 

Юлия от Невърленд

Берлин– 2017


image


  image





image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - ....който не понася здрава литературна Критика..
20.07.2019 17:25
да си направи..Личен сайт за лайкове..и семейни.дембелащини..
ама хааа..и, аз имам право на собств мнение и личен вкус..нали?


цитирай
2. peperutka - Росабоса и Писсана,са едни престарели самотнилигави оФФлюви,
20.07.2019 17:35
и всеки нормален читател, би се погнусил от тяхн.поведение..
от тази изобилна розАва помия, и прилежащата и сенилна сервилност
и,това малоумно шоу, тече тук с години..
цитирай
3. valdor1355 - Нали с теб си знаем маймунджулуците ...
20.07.2019 17:40
Нали с теб си знаем маймунджулуците и не бих те защитила, ако не съм сигурна в "невинността ти". Но в този стих (сам по себе си и изваден от всякакъв контекст) няма нищо лошо, за да бъде трит.
цитирай
4. peperutka - тук се опитват отколе...злобни и нещастни хорица в трета младост..
20.07.2019 17:48
да ме провокират с измислени тъпни за олигофрени,
което е обидно, първом за уважаемата Публика..
та ,аз съм травестит, мъж, джендър ,и мулти Полигор!!!!
който ,го изкараха БОГ на Хай Технологичната БГ Интернет Общност..
и, най най търсен..хакер, и световен Маг и илюзионист..
явно, Интернета ,НЕ е за всяка глава...
/казвам ви го най спокойно като един зрял,трезвомислещ,
и винаги критично настроен Индивид...
вземете се в ръце
цитирай
5. peperutka - :-)) валДор, стихото..го смених..
20.07.2019 17:53
ноо, старото, даже го бях..лично цензурирала..заради особено деликатната публика..)
знам, кой се опитва,да ме дискредитира /ММ, пуЕтета-математик.
няма да успееш, каквито и подмолни,долни, жалки прийоми да използуваш, наПиссана.
АЗ имам ИСТОРИЯ, Име,Опит,Реноме...
и какво ли още..не...
точно ти,никога няма да ме стреснеш ..
аз,Юлия
цитирай
6. peperutka - не може, всеки да харесва всеки, по всяко време, Вал/ аз харесвам интуитивно!!! за мен съм си Права,и ти..за теб си си )))
20.07.2019 18:08

Скъпа ми Валдробке,
И всички егомани, които тук се надскачат по величие, и за които е важно само да бъдат гъделичкани в центъра на кривото вретено,
Айде като се напъвате да не ми давате наклон, на кой фалос да се качвам, от кой да слизам и кога, и как.
Терсене ви е, че освен ласкателства плиткоумни и очакващи взаимно лизане, има и кой да ви каже истината, на която слугувате.
Аз ще ви кажа, ако няма такива като Полигор и Джу, ще сте една психиятрия, за която няма да се намерят навити психиатри!!!
Като всевъзможни величия с по сто издадени книги, като всевъзможни разбирачи и изтъквачи мирно и кротко ще севместявате лицемерието си и пак ще бъдете нещастни, защото дребните ви страсти така ще затлачат блатото, че сами няма да се различите от тинята.
цитирай
7. peperutka - :-)))) ами, съгласна съм с това,звучи професионално..нимфа!..
20.07.2019 19:10
Аз ще ви кажа, ако няма такива като Полигор и Джу, ще сте една психиятрия, за която няма да се намерят навити психиатри!!!
цитирай
8. ednalady - етооо,пак съм Звездата на хУйкенда, лельооо...ами и на мен ми писна ))))
20.07.2019 20:36
.... не мога да..изгладя...боксерките на "младият Бик @
Благодаря за лайковете..преотстъпвам ги на Лявата ,още зелена тиква -
Мара Общата,за кратко наречена "Светкавицата"...
цитирай
9. peperutka - марипосо, пръчко...недотакована, агресивна и...зла..
20.07.2019 20:56
пак ли се усукваш..покрай Красната секта на чикиджиите..
нали ,уж те дразни набора?
недей се опитва, да мамиш, че имам Фотошоп, а си гледай хЕбача...
ако, не е..избягал пак при майка си...
кратък и мъдър съвет от баба ти Джули
арее...

цитирай
10. milady - чудя се многоо на такава...уродлива ,мъртво родена поза..
20.07.2019 21:08

слушам ги, отново се превъзбудили.. шизоидните Леваци..батковци около 60 те!!!
спорят за няква блогова АНОНИМНА Слава, и се борят за Пва..
уж се имат..за начетени и..паметливи??
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 530231
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930