Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2019 11:44 - mmmmmm@@@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1353 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 27.08.2019 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Целувки и ласки на срещата на Г-7 (СНИМКИ)

image


image




Гласувай:
7



1. peperutka - ...къде си..май Лаф? да ме...разсмееш..отново за малко..Ай нийд Ю соо мач!!!
27.08.2019 12:00
Клипът е комбинация от поемите на Чарлз Буковски:
"Смеещото се сърце" и "Хвърли заровете".

цитирай
2. peperutka - ......
27.08.2019 12:11

Posted on юли 3, 2012

аз знам и ти знаеш и те знаят

че жълтите сенки узряват
че котката се хвърля с див поглед
че стария барман подпира плота
че колибрито спи

аз знам и ти знаеш и те знаят

че танковете тренират на изкуствени бойни полета
че гумите ти работят на магистралата
че пияния от евтин бърбън плаче самотен в нощта
че биковете са специално отгледани заради матадорите
че тревата те наблюдава
че дърветата те наблюдават
че морето е най-обширния и истински творец

аз знам и ти знаеш и те знаят

мъката и славата на чехлите под леглото
балета на сърцето ти танцуващо в кръв
млади момичета на любовта които някой ден ще мразят огледалата си
последна спирка в ада
обяд с развалена салата

аз знам и ти знаеш и те знаят

че края какъвто го виждаме сега изглежда като лош трик
след лоша агония но

аз знам и ти знаеш и те знаят
шегата която понякога идва сама от нищото
издигаща се като ястреб през невъзможността

аз знам и ти знаеш и те знаят

кривогледата лудост на крайното възгордяване
ние знаем че в края на краищата няма да бъдем измамени

аз знам и ти знаеш и те знаят

докато гледаме ръцете си краката си животите си пътя си
спящото колибри
убитите мъртви от армиите
слънцето което те изяжда щом го погледнеш

аз знам и ти знаеш и те знаят

че ще победим смъртта.

Превод: Hano
it’s all, bartender
цитирай
3. eva666 - още Буковски / Винаги са ме обвинявали...
27.08.2019 14:40
За цинизма

Винаги са ме обвинявали, че съм циничен. Мисля, че цинизмът е като киселото грозде. Мисля, че цинизмът е слабост. Той казва“ всичко е сбъркано“. ВСИЧКО Е СБЪРКАНО! Сещаш ли се? Това не е правилно, онова не е правилно. Цинизмът е онази слабост, която не позволява на хората да се приспособят към онова, което се случва в момента. Да, цинизмът определено е слабост, точно както оптимизмът.

„Слънцето грее, птичките пеят, така че усмихнете се.“
Това също са пълни глупости. Истината е някъде по средата. Каквото е, такова.
Ако не си готов да го приемеш…толкова по-зле.
цитирай
4. eva666 - ....самотата...
27.08.2019 14:42
За самотата

Никога не съм бил самотен. Стоял съм в една стая, изпитвайки самоубийствени пориви. Бил съм депресиран. Чувствал съм се ужасно – ама ужасно извън всякакви общоприети представи – но никога не съм чувствал, че другият човек би могъл да влезе в тази стая и да излекува това, което ме мъчи..или че определен брой хора могат да влязат в тази стая и да променят нещо. С други думи, самотата е нещо, което никога не ме е притеснявало, защото аз винаги съм имал онази особена краста да бъда сам. Случвало се е на партита или на стадиони, пълни с ликуващи хора, да изпитам самота. Тук ще цитирам Ибсен, „Най-силните хора са най-самотни“. Никога не съм си мислил, „Ех сега ако дойде една красива блондинка и ме изчука, да потърка топките ми и ще се почувствам много добре“. Не, това няма да помогне. Знаете как мисли масата „Уау, днес е петък вечер, какво ще правим. Няма просто да стоим тук, нали?“ Всъщност, да, ще стоя. Защото навън реално няма нищо. Това е пълна глупост. Глупави хора се смесват с други глупави хора. Да ги оставим да глупеят заедно. Никога не ме е тормозела нуждата да се хвърля във вечерта. Аз се криех в баровете, защото не исках да се крия във фабриките. Това е всичко. Съжалявам за всички тези милиони хора, но аз никога не съм бил самотен.
Аз харесвам себе си. Аз съм най-добрата форма за развлечение,
с която разполагам. Да пием още вино!
цитирай
5. milady - ..мдаа, здравейте мои любими читатели..да кажа и аз две думи..
27.08.2019 15:00
Самотата е дрога -"там" всичко е възможно...
.......навън, не е така)))
няма Жена, която да не обича.мистър Хенри Чинаски..
/защото..Той знаеше..как да обича, и как..се живее, и някои тайни..
като как..да се отдадем....тоо,друго, няма...
а, те..кучките разбират...всьо и вся ..
/тук май обърках превода.@
цитирай
6. milady - Мъжагите пишат поезия.../а ,защо ))))
27.08.2019 15:02
Източник: http://temadaily/

Пълното интервю на английски:

Tough Guys Write Poetry

Charles Bukowski by Sean Penn
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531708
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930