Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2019 19:55 - снобите...ооохххх и офффф @@@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 711 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 28.08.2019 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

Who’ll be the Winner?


За Шекспир

Той е скучен и надценен. Но хората не искат да чуят това. Знаеш, не можеш да нападаш светилища. Шекспир е внедрен в съзнанието на хората през вековете. Можеш да кажеш за този или онзи актьор, че не струва, но не можеш да кажеш същото за Шекспир. Колкото по-дълго едно нещо е наоколо, толкова повече снобите се прикрепят към него, като пиявици. Когато снобите усетят, че нещо е сигурно, те се прикрепят към него. В момента, в който им кажеш истината, те полудяват.
Не могат да го приемат. Това е директна атака към собствения им мисловен процес.
Отвращават ме.

За славата

Тя е разрушител. Тя е курвата, кучката, разрушителят на всички времена. Аз я притежавам по най-удобния възможен начин, понеже съм известен в Европа и непознат тук. Аз съм един от най-големите щастливци наоколо. Щастливо куче съм аз. Славата наистина е ужасна. Тя е мярката в скалата на общия знаменател, на мозъците работещи на средно ниво. Тя е безполезна.
Отбраната публика е много по-добър вариант.
 

За Красотата

Няма такова нещо като красота, особено в човешкото лице…това, което наричаме физиономия. Всичко това е математическо и въображаемо подреждане на черти. Сякаш, ако носът не изпъква твърде много, страните на лицето са пропорционални и в крак с модата; ако меките части на ушите не са достатъчно големи, ако косата е твърде дълга…Това е някакъв обобщителен мираж. Хората считат дадени физиномии за красиви, но всъщност в крайна сметка те не са. Това е нулево математическо уравнение. „Истинската красота“ идва, съвсем естествено, от характера. А не в зависимост от начина, по който веждите са оформени. Та, относно многото жени, за които са ми казвали, че са красиви..по дяволите, гледайки ги е все едно да гледаш в чиния със супа.

За грозотата

Няма такова нещо като грозота. Уродливост има, но повърхностна „грозота“ не съществува. Казах.

 






Гласувай:
5



1. peperutka - ... давам Старт..
28.08.2019 20:50
Номинации:
Първите 5 Големи мъже / насред блог бе ге то )))


div › Големите-мъже › Джеръми-Айрънс_l.gm_...
цитирай
2. milady - !!!! кой ми краде редовно Идеите и снимките, и
29.08.2019 07:55
...пълзи след..моята Златоткана, самурена,Царска ...пелерина?..
на колене, еснаффке жалка, ти снобарке смехотворна..Семьоноффска..
нагла и тъпоумна...дооо Господя!
чак, па..такава упорита идиотска Дембилщина, на дрти години...
възмутително е...
за моята Капризна Природа..)))))
/пардоне моа...и не стъпвай вече тук...лигаво влечуго!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531824
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930