Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2019 07:42 - да се сБерем край Лагерният огън!!! моля ви...
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 662 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 30.09.2019 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

/ не съм спала...да го  мисля..този Последен Пост на моят Приятел, инж Ив.Дунчев!

Иване, знам, ще ми простиш..своеВолието! не издържа вече Сърцето ми...

Дерзай,Приятелю!! БОГ с теб!!
 
да  я бъде   Майка България!!

Амин!!

29.09 23:16 - Еничари – новата официална анти – българска политика на глобалистите и ЕС. Списъкът на бъдещите еничери е в свръхсекретния трезор на мормоните автор: bezistena категория: История   image
прочетен: 245 коментари: 1 гласове:  5
последна промяна: 29.09 23:41
 
Постепенно и упорито методически и със смъртната захапка на булдог и коварно настъпателно, душманите на Българския етнос прокарват в България чудовищната злодейска еничерска стратегия на ЕС и ООН от глобалистите и заговорниците срещу Българите, имаща за нескривана явна цел мащабна интервенция срещу предварително набелязани по прецизно съставени списъци елитни Български деца от феноменния Български Божествен жречески род Дуло.    

bezistena.blog.bg › history › 2018/08/30 › kak-syvre...




image  




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. peperutka - няма никъде по Планетата...
30.09.2019 07:53
такава Песен -Българска,нали..
цитирай
2. eva666 - росса, мисля, че си сер.болна,
30.09.2019 08:09
или мн.тежко зомбирана жертва..а, живееш до Планината!!! думи нямам..с теб..
с клозетни плюнки лягаш, с черни помии...ставаш!
пази, Боже, не ме приближавай.Не си знам Силата,Лудостта,Правдата и Любовта..
цитирай
3. peperutka - тези нар.музики, и песни..
30.09.2019 09:09
аз съм ги слушала у дома, майка пееше така...
че, Сърцето, ми не може да ги забрави..
цитирай
4. milady - аман, от заран до мрак..
30.09.2019 10:37
с тезз пУЕтетики...пак, озъбени..
дави@ба ..гладните..зомбита
цитирай
5. peperutka - даже и минус .имам...Каква подла перверзия, сте...путети иПотетки любими, неуморни!
01.10.2019 09:50
О, как любя, истински и от сърце,музика, пУезия, и рими-удари ми
да заливат безсрамно и нагло.. цялото,Есенно- топло- и щедро Божие Дарение...
ето например, ей такива, като следните ...сложни каламбури:

да пиша от Зори, до мрак ,и да опУетизирам моят Змей-Любим,който Е до мен@
още обичам, да разпъвам масали по селски, а да се пиша....литер..критичка
освен , това, да пиша пошло и грозно ,а да говоря за Бог/ в поТсемИоновско!
да ми подават акъл.. и "мъдри" съвети ,анонимни / подмолни съмн..персони...
как, правилно да обичам...моите деца, внуци и..семейство..
най обичам, накрая...криви, сбръчкани матрьошки,да ми лалат за супер и хипер
бойни глави .и ракети...а да ненавиждат...черни боички, и жълти..поДраси!!!

а, има, и още...за десерт,Епитафия..с титли..))
Буржоазно-хабилитирани..заклети Доайени,да ми дрЪтнкат безспирно
за...младеШкото си безвремие..и да се плюнчат, за опасните мъжки ..ласки!!!

ще допълвам, когато ми...кацне Белият гълъб на рамото, и ми даде още
Вяра, сила, Правда и..Любов...за да остана достойна и..жива!
/аз , тук
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 532461
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930